[VOLG] De avonturen van Creasure M

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sfh1992

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Julianadorp

[VOLG] De avonturen van Creasure M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 13:13

Hoi Allemaal! :D

Sinds Juni 2012 ben ik in het bezit van mijn Quasimodo Z x Quickstar merrie Creasure! Ze is in 2007 geboren bij stoeterij Musterd, toen ik daar stage liep ben ik verliefd geworden op deze prachtige merrie en ik had een duidelijke klik met haar. Ik heb haar zelf doorgereden en uiteindelijk gekocht en mee naar huis genomen!

Onze band is in 4 (bijna 5) jaar tijd zo sterk geworden, ik vertrouw haar 100%! We doen veel (leuke) dingen zoals Paard en Levendag, Bike/Ride and Run, Springen, dressuur, cross en vooral veel spelletjes om het maar even kort samen te vatten.

We rijden momenteel L1 met winst, de eerste kür op muziek staat op de planning (26 maart 2017) en alweer een aantal dressuur/springwedstrijden. Met springen gaan we dit jaar ons klaar maken voor ons B debuut!

Volgen jullie ons op al onze avonturen?

Liefs Stephanie & Creasure *\o/*

We hebben al een paar topics gehad, maar ik vind een VOLG topic leuker om jullie op de hoogte te houden :)


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Sfh1992

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Julianadorp

Re: [VOLG] De avonturen van Creasure M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-17 09:33

Afgelopen weekend hebben we een boktmeeting op het strand/bos van Hargen gehad! Hier enkele foto's!

A.s. Weekend hebben we onze eerste dressuur wedstrijd weer na een lange periode we zijn nu L1 + 4 :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle credits naar de fotografen die door weer en wind (+zand) deze prachtige foto's hebben gemaakt!

Sfh1992

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Julianadorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 22:11

Vandaag hebben we voor het eerst meegedaan aan een kür op muziek bij de Belckmeer ruiters in Sint Maarten. Wat een gave ervaring was dat?! *\o/* Ondanks wat spanningsfoutjes alsnog 61,17% behaald!! Trots :D


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

En uiteraard is ons filmpje van de kür ook te bekijken! Ik heb de kür zelf bedacht en de muziek zelf in elkaar gezet :Y)

https://youtu.be/yUhJWjkSIw8