met Spaans zadel op Sarah gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 11:57

Vanochtend hadden we les (waar we in stromende regen heen moesten rijden Boos! ), en m'n instructrice had 2 Spaanse zadels op proef. Zij is erg enthousiast over deze zadels, en raad mij ook telkens aan om er 1 te kopen omdat ze zo lekker zitten. Dus dat kon ik nu mooi uitproberen.
Sarah vond het maar vreemd, maar het stond haar wel leuk. Het zadel zat erg lekker. Je zit veel meer naar achteren, en je zit dichter op je paard. Je zit er ahw "in", echt superstevig. Het gewicht wordt beter over de rug van je paard verdeeeld dan bij en Engels zadel.
Helaas was de bijgeleverde singel een beetje te lang, dus toen Sarah bij het aandraven begon te bokken (zoals gewoonlijk Extreme duivel ) gleed ik bijna met zadel en al er af.
Ik ben nu erg enthousiast geworden, en wil er best een kopen. Alleen voorlopig nog niet, vanwege het geld. De 1 is echt onbetaalbaar, rond de f4000,- Bloos , de ander is "slechts" f1500,-. Het grappige is dat ik die goedkoopste veel lekkerder vond zitten.

Nu alleen nog even een tijdje sparen... Gaaaap *LOL*


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 11:59

Hey ik ben heel benieuwd, ga vanmiddag nl op de spaanse zadels rijden.
Denk niet dat de singel voor Aldira te lang zal zijn...wat jij? }>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 21:28

Okee het is nu echt voor 100% zeker: Aldira is DIK *LOL* Het spaanse zadel paste niet Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, judithje, pillow, Purkii, XladyX en 41 bezoekers