joepie, het ging goed vandaag.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 19:23

Wat had ik een goede dag vandaag. Voor het eerst sinds 3 maanden is Christy aan de longe geweest en heeft zich nog gedragen ook.
Als eerste moest ik een nieuwe longeersingel kopen. Gelukkig bij de eerste winkel al geslaagd. Mijn oude was echt oud en dat vertrouwde ik niet meer met haar. Eerst lieten wij haar aan de hand stappen. Natuurlijk weer een drama. Mevrouw vond het nodig om de paal van de omheining stuk te schoppen. Weer op stal gezet en haar even met rust gelaten. Daarna opgetoomd. singel, hoofdstel. dubbele lijnen, springschoenen beschermers voor en bandages achter. Voordat zij zo ver was om de longeerbak in te gaan Gaaaap Langzaamaan de ruimte gegeven en ze bleef stappen. Af en toe even draven en weer in stap maar wel showen van kijk mij eens lopen. Iemand vroeg hoe het ging en ik zei dan ook dat het boven mijn verwachting was. Op dat moment staat zij op haar achterbenen en liet even zien dat ik te voorbarig was geweest. Na 15 minuten heb ik haar terug gezet en een lekkere poetsbeurd gegeven en een heleboel knuffels. Deed me echt goed vandaag. Het was zo lang geleden dat zij zich zo goed gedroeg. Ik heb echt genoten van vandaag. Lovers

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 17:51

Wat leuk voor je dat het zo goed gaat Haha! *LOL* Party!!
Greetz Tamaar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie