Paard halen eindigt in...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 18:22

Ja ik ging net fijn mijn paard van het land halen, het regende zo hard. Aan het begin van het land is echt een heel stuk blubber van een halve meter diep, dus ik blijf netjes op het droge staan. Ja mijn laarzen zijn lek en loop dus op schoenen. Gelukkig, mijn paardje en ander paardje komen naar mij toe. Halstertje om, maar ander paardje loopt dus weg. Ik pakte hem nog snel aan z'n touw maar hij begon dus te draven dus ik moest noodgedwongen de blubber in. Uiteindelijk moest ik hem wel loslaten want m'n ene schoen was uit en stond dus te huppelen op 1 been. Gelukkig was daar mijn redder in nood (dacht ik) en hield mij dus vast aan de nek van mijn paard, zodat ik kon steunen. Het volgende gebeurde. Hij draait z'n hoofd naar mij toe, kijkt me aan en geeft een giga duw tegen mij. Daar lag ik dus, midden in de blubber met koeienstrond. En mijn paard die stond zoals gewoonlijk weer te kijken Scheve mond\ Oooo soms kan je ze wel! Uiteindelijk met een sjacho humeur ze op stal gezet en mijzelf proberen schoon te maken. Inmiddels glim ik weer als nieuw en ben ik weer vrolijk. Pfoeh eens een weekje zonder actie lijkt mij eens leuk!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:27

hahahaha, sorry, maar ik denk dat jou paard heel erg stiekum toch een behoorlijk binnenpretje had!!!

Onze wei is idem, alleen zonder koeienstront (gelukkig), en ook ik vrees eerdaags een modderbad te krijgen.... EN dat ga ik dan uiteraard niet hier vertellen Schijnheilig

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 13:25

Sorry hoor, maar ik moest errug lachen om die modderstory! *LOL* Klinkt zo bekend.... Ze werken altijd zo lekker mee hè? Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 13:28

haha jammer dat er geen foto's van zijn.

Die paarden soms ook he?

Gelukkig komt Barley altijd netjes naar me toe. kan ik lekker buiten de blubber blijven staan

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:06

Ehm haha dat had ik vrijdag ook! Ik ging Shadow uit het land halen en hij heeft een hekel aan water en blub Knipoog en om het land uit te kunnen moet ie wel over een enorme blubberplas heen (was ook nog glad natuurlijk)...ik stond daar te praten tegen hem van kom op. Je zag hem kijken van moet nou echt?? Toen heel voorzichtig een voetje, dus ik dacht, nou die komt wel en draai mijn rug naar hem toe om alvast verder te gaan...dat was een grote FOUT!! van mij, want het gevolg was dat ie een enorme megajump nam en ik eindigde in de blub Bloos Extreme duivel
En hij kijken verderop op het droge, was mij echt aan het uitlachen, als paarden konden lachen dan had Shadow daar gestaan met een hele grote grijnz op z'n gezicht }>

O wat een humor hebben ze toch die paardjes! (en toch, stiekum houd ik van ze Lovers )

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 19:17

Hihi, ik moest er stiekem ook wel om lachen *LOL* Jouw paardje vond vast dat jij wel moddereter kon worden Haha! Hij nam het alleen een beetje te letterlijk...
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Articuno, chanelle14, Claudia1993_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, micksage, Molfre, Riviera87, Robin_Rikkie, Roosch, Sintara, vikawiek, xSimonee en 146 bezoekers