er was een wedstrijd

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 17:44

en ik ging helpen met voorbereiden en moest voorlezen.Het was nat weer dus dat was al niet zo leuk.Het meisje dat ik voor moest lezen had de hele proef verknald want haar pony zat enorm te klieren.Ze had geen zweep dus ze kreeg hem niet in galop.Best balen voor haar.Nou ja volgende keer beter.Maar nou was er een vriendin(die trouwens een errug verwaand nest is)en die heeft een hele goede pony.Een pony die je niet in de steek laat en heel makkelijk is.Ik bedoel,ik kan me neefje van 5 erop zetten en een wedstrijd laten lopen en hij wint de eerste prijs.Hij liep ook met een ander meisje in de L.Die pony doet het gewoon.Die proef ging dus ook goed.Dat meisje maar denken dat ze goed kan rijden en haar moeder en nog een of andere slijmbal haar ophemelen en alles.Ik kan daar absoluut niet tegen dus ik bijna Misselijk
Wil dat ene meisje ook iets zeggen maar niemand luisterde naar haar.Ze zaten allemaal die trut op te hemelen.Dus ik heb haar pony meegetrokken en heb met haar gepraat.Zij kan wel rijden maar heeft gewoon een moeilijke pony.En als ze goed haar best doet wint ze vanzelf wel.Ik heb der ook beloofd omn te helpen.Zij weer wat blijer Lachen
Maja,later gingen we weg en die trut was haar peesbeschermers kwijt.Die had ze ergens liggen ofzo.Dus ik zeg zo van:Is toch niet zo nodig?
zij von van wel dus ik weer zeggen dat hij er echt niet dood van neervalt als hij een keer de peesbeschermers niet om heeft.Ze moest ook wachten op der zweetdeken terwijl dat beest voor geen meter gezweet heeft.Hijs zelfs niet buiten adem geweest.Hadden we het er ook nog over hoe de wedstrijd ging en ik heb dat meisje ook ff mooi verteld dat het bij haar alleen maar goed ging omdat die pony zo goed is.Zij ook weer uitgelult.En wat het meest triest is,is dat zij harstikke bang is voor paarden.Iemand moe de pony vasthouden en ze durft niet buiten met hem te draven terwijl ik op de pony van het andere meisje ging zitten en er ff vandoor ging(hij sloeg een b-tjuh op hol Haha! )
Maja,das ongeveer het hele verhaal.Ik ben van plan om met dat meisje heel veel te gaan trainen zodat wedstrijden goed gaan en zij ook prijzen wint.Voor een deel voor haar maar ook voor een deel omdat die trut es moet zien dat ze echt niet zo goed kan rijden als ze denkt.Ik moet daar echt niets van weten,van die verwaande mensen.Ik heb ook al vaker ruzie met dat mens gehad

tot zover mijn verhaal,hopelijk worden jullie er niet gek van.Anders moet je het maar zeggen Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:52

Nou gek ben ik er niet van geworden hoor!!. Ga jij je vriendin maar lekker helpen dan heb je er zelf ook nog een beetje eer aan als ze goed scoort. Vriendschap is heel wat waard hoor. Groetjes Greetje

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie