whiehie!!! ging lekker vandaag :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

whiehie!!! ging lekker vandaag :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 21:36

Ik ben vanmorgen maar vroeg gaan rijden anders was het alweer zo warm...Dus de paarden waren nog niet buiten geweest. Met Landgraaf is dat nooit zo'n probleem, maar Madine... Lachen Het begon al met de vliegenspray. Sjongejonge, zodra ik ook maar heel zachtjes spoot stond ze bij wijze van alweer andersom. Toen heb ik het maar op een doek gespoten want ik had geen zin in dit gezeur. En toen was het tijd om te gaan rijden Haha! Pfff, ze was echt druk, ik had echt ff geen zin meer. Ik wou haar op een volte in draf zetten en telkens sprong ze in galop en bokken en gek doen. Ik heb toen de hele tijd op dezelfde volte gewerkt totdat ze normaal in draf ging zonder bokken en hetzelfde tempo hield. En toen begon ze echt geweldig te lopen! Kheb haar nog nooit zo meegemaakt Haha!. Echt, het ging hartstikke lekker! Ga ik tenminste met een lekker gevoel op vakantie, vrijdag ga ik naar Venetie t/m donderdag Haha!:D:D OK dan! *LOL*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:53

Lekker andrea dat het op het laatste toch zo heerlijk ging! Helemaal het zo net voor je vakantie is!