oh oh het hek is geknapt.....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 17:22

Ik wilde vanochtend ff rijden, dus ik wil amu uit het weiland halen, maar aangezien hij helemaal in het achterste land stond moest ik eerst de andere landen door....hmm toen ik op de helft was begint het in een keer te plensen Boos! ggrrrrr, dus ik loop toch maar verder en wil het hek open doen (zo'n middeleeuws super zwaar uit-elkaar-aan het -vallen hek ) en ik hoor KNAP...oohhhh knapt dat het zo uit dat scharnier, was dat ding helemaal door de midden geknapt !
dus heb ik ze eerst maar ff in een ander land gezet...en later ben ik maar even gaan vertellen dat ik het hek vernield heb Haha!
Maar aangezien ik wel met de "land eigenaar" op kan schieten vond hij dat helemaal niet erg; Zei hij : "ja ach het hek was toch al een beetje oud versleten en kapot " dus ik antwoord zo ja dat dacht ik al wel...... Haha!

Maar goed hij gaat er volgende week een ander hek inzetten....gelukkig Haha!

de Kwien of Grunn! heeft een nieuw profiel!

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 18:40

tja,dat kan iedereen overkomen he

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie