Echt Mooi weer vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lootjelover
Berichten: 178
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Enkhuizen

Echt Mooi weer vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 20:39

Haha! Mijn nicht en ik hadden vandaag zin om naar het strand te gan we waren allebei vroeg weg gegaan om naar onze verzorg paardjes te gaan ( 2 tinker en 1 shet ) dus eerst hadden we een fotoshoot gemaakt ( komen morgen waarschijnlijk wel een paar bij ITP ) Van de 2 tinkers en de eigenaar ging met haar dochter met de shet (Boo) Rijden toen waren de batterijen op dus toen gingen we naar huis ok wat te eten en om nieuwe baterijen te haeln.. Maar de batterijen waren op dus gingen we terug naar de paardjes en uitmesten en opzadele en toen gingen we weer naar om het fototoestel te halen en toen op weg naar het strand...

Maar ik ben een paar weken geleden tegen een paal aan gereden (met paard en al) maar Boo die ging er langs.. Maar toen had ik mijn pols gebroken en ik ou vandaag (zaterdag) weer gaan proberen om te rijden

Maar Rik waar we mee gingen rijden maakte een onverwachtse beweging en toen deed het weer zeer.. Huilen
Maar als we morgen genoeg tijd hebben (we zijn allebij laat uit school 0 ndan gaan we misschien nog even rijden dus dan ga ik gewoon weer rijden *LOL* OK dan!

Nou ja het was wel een hele gezellige dag en ook omdat het zo mooi weer was Vingers aflikken

-xxx- Sabine

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:44

leuk jah . maar ik zou wel erg oppassen met die pols Schijnheilig want als je daar te vroeg weer van alles mee gaat doen kun je daar je helle leven last van houden.