Giny!!! ( van manege mansour)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Juut

Giny!!! ( van manege mansour)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 21:10

Sind een tijdje staat er een nieuw paardje op manege Mansour; K.W.P.N.er Giny! Daarvoor heeft ze op mijn werk gestaan; s'Koonings Jacht en daarvoor was ze het paard van de zoon van de eigenaars van mijn verzorgpony. Iedere vakantie kwam ze logeren.
Ik miste haar best wel dus eerst de proefperiode afgewacht (je druk maken als het nog niet helemaal zeker is, is niet handig) en toen zo gauw ik kon lesje regelen op Giny. Snel geregeld, collega enthousiast, wou graag mee dus gisteravond was het zover. Komen we in de stal , paardje zielig in een stand maar erg vrolijk oortjes naar voren. Gelukkig. Nieuwe boxen schijnen in aanbouw te zijn, dus het is maar tijdelijk en ze komt exctra vaak buiten, komt helemaal goed.
Lekker poetsen...AAArgh! Kapotte plekjes op haar neus! Hoorfdstel gehaald en gelukkig, ze had al een lage neusriem die niet op die plekjes komen. Zucht, gelukkig. Verder gaan met poetsen dan...oliebol, ze hapt met de oren in de nek wanneer je de buik op de plaats van de singel aanraakt. Effe chekken; nee, niets te zien, mischien eerder een singel te strak gehad of zo? Zadel erop, klaar. Lachen
En dan, eindelijk, erop! Hiep hoera! Ze voelt precies zoals ik haar ken; als een locomotief! Haha! Fijn dat ze prima op haar gemak is, dat er ook goed op haar gelet wordt zoals met die neusriem en nog leuker; ze schijnt fans te hebben! 't Is ook gewoon een tof beestje. Heb heerlijk met haar rondgehobbelt en nog een leuke les gehad ook, toppie! OK dan!

Nou zie ik haar oude eigenaar nog regelmatig (heeft nu een 3 jarige Fries bij m'n verzorgpony staan) en het lijkt me wel grappig hem te verrassen met fans van Giny. Dus..ben jij een van die Giny- lovers, laat je horen! ( Ik zou het leuk vinden als je erbij schrijft waarom je haar zo leuk vindt.)

Wat de manege betreft; ik rijdt al lang op manege Bergemo maar als ik moet werken in het weekend kan ik daar niet heen. OPlossing gevonden; nog een keer naar Mansour!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie