eindelijk gevoel van "echt"paardrijden weer terug.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

eindelijk gevoel van "echt"paardrijden weer terug.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 20:48

Na anderhalf jaar gekloot te hebben met een verzorgpony op de manege ben ik sinds 1 oktober overgestapt naar een ander verzorgpaard genaamd Idensi. Wat een verschil wist niet meer dat er uberhaupt nog brave paarden bestonden. Eindelijk krijg ik met Idensi mijn vertrouwen weer terug van "dit is wat ik nou bedoel met paardrijden". Ze begint steeds beter te reageren en ook buiten is het een cool en betrouwbaar paardje. De reden dat ik ben overgestapt is dat het echt niet meer ging. Pony was gewoon af en toe vals en deed alles behalve wat ik wilde. Na anderhalf jaar heb ik de moed opgegeven en ging ik bijna brullend naar de manege. Dacht dat dat toch niet de bedoeling was. Gelukkig kon ik toen Idensi leasen, en wat een wereld verschil. Wie weet kan ik nou eindelijk eens met de bokmeetings mee gaan doen. Met haar durf ik het aan. Sorry hoor moest het even kwijt. Foto's volgen binnenkort snel.


Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:52

Ben heel benieuw naar de foto's! Heel veel plezier met Idensi. (Leuke naam ook trouwens!)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:14

Leuk zeg! Mooie naam heeft het dier, lekker appart Lachen
Ik ben benieuwd naar de foto's!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:28

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.
Heel veel plezier samen.

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:42

Dat zou inderdaad fijn zijn *LOL*
Eindelijk een goed paardje waar je weer heerlijk het een en ander mee kan doen. Alleen met angst rijden is niet niks. Ik heb zelf een paard gehad die ik geboren had zien worden. Maar helaas heb ik hem een jaar geleden moeten verkopen Verdrietig . Het ging niet meer hij werd gevaarlijk. Niet alleen voor mij maar ook voor me stalgenoten. Ik ging er met tegen zin heen. Na heel lang na te denken heb ik hem toch verkocht. Dat was toch beter. ik heb hem 9 jaar gehad. Maar wat het op het laats is geweest is een raadsel. Je moet om jezelf maar ook om het paard denken. klikt het niet dan moet je ook niet door blijven gaan

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:28

Heel erg veel plezier met Idensi!! Wat een geweldig gevoel moet dat weer voor je zijn!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, goesju, GrapeshotBot, Mark0919, nayla, Vagabondo en 31 bezoekers