bijrijder gevonden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

bijrijder gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 22:39

begin maart moet ik 3 weken intern stage lopen dus moest ik iemand anders zoeken voor mn pony.
ik had 2 mogelijkheden,

de eerste een vriendin van mij, heeft ook een eigen paard, kan redelijk rijden, klikt alleen niet helemaal met mijn pony, maar weet wel dat ik er van op aan kan dat hij word ingesmeert tegen staart en manen eczeem, maar of hij ook goed gereden word heb ik bij haar mn twijfels over, ze verliest nogal gauw dr gedult, en gaat ook steeds spelletjes doen en gewoon rondjakkeren dus dat werk volgens mij niet.

dus ik verder kijken of ik iemand anders kon vinden, nu gaat waarschijnlijk iemand anders hem 3 a 4 keer per week rijden, mesten enzovoort, alleen zal mn vader (die ook nog plots in t buitenland kan zitten de rest doen), van mn moeder hoef ik niks te verwachten die is doodsbang voor dat beest. ze gaat binnenkort een keer proefrijden, maar ik heb dr zien rijden op een ander paard en volgens mij moet dat wel lukken met hem. en ze was errug enthousiast toen ik vroeg of ze hem wou doen

leuk vind ik t niet om mn paardje 3 weken te moeten laten verzorgen door iemand die ik nauwelijks ken, maar mn ouders houden een oogje in t zeil en voeren hem.
maar jah is niet anders, zorgen dat ik heel veel beltegoed heb zodat ik kan bellen als ik wil weten hoe t met hem is (ben een jaar geleden een paard aan koliek kwijtgeraakt, en op zulke momenten besef je wel hoe kwetsbaar z'on dier is)

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 22:46

Ja, vervelend dat je je paard zo lang alleen moet laten, toch fijn dat je een bijrijder gevonden hebt waar je een goed gevoel bij hebt.
En ja, inderdaad zorgen dat je genoeg beltegoed hebt!