Yes, mag eerder beginnen, eindelijk!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Yes, mag eerder beginnen, eindelijk!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 21:09

Gisteren een verlossend telefoontje gehad, ik mag eerder met mijn opleiding en werk beginnen Ben echt zo verschrikkelijk blij ermee, kan me bijna niet in woorden uitdrukken.........

Eigenlijk zou ik 5 maart pas beginnen met 4 weken opleiding maar ik werd gisteren gebelt of ik niet een maand eerder wilde starten. Aangezien ik al sinds 1 september thuis zit en geen werk heb kwam dit dus als een geschenk uit de hemel vallen Dus ik mag 30 januari mijn uniform en koffertje halen op schiphol en mijn vaccinaties (iets minder leuke bijkomstigheid Ziek ) en dan ga ik 13 februari echt aan de slag OK dan!

Ben echt heel blij, eindelijk kan ik weer aan de slag. Liep laatst op schiphol om schoenen voor mijn werk aan te schaffen en zei toen tegen mijn moeder dat als ze zouden bellen om te vragen of ik eerder wilde komen ik gelijk "JA" zou zeggen........ misschien hebben ze het wel stiekum gehoord Knipoog

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:11

ohh goed zo!!toppie OK dan!

Veel succes!

dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:13

dat is goed nieuws.

Wat ga je precies doen? Waar ga je naar toe vliegen?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 21:16

dolfijn schreef:
dat is goed nieuws.

Wat ga je precies doen? Waar ga je naar toe vliegen?


Ik ga als stewardess werken voor Transavia en ga voornamelijk Europese chartervluchten vliegen (dus heb ik nog redelijk wat tijd over voor mijn lieve knuffel Nappie Lovers )

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:35

dat is goed nieuws, de tijd van thuiszitten is nu dus voorbij. super

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:12

Leuk voor je! Een vriend van mij werkt bij de KLM en die vindt het fantastisch! Gefeliciteerd!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:23

Geweldig Tessa! Woehoe Haha!
Echt gaaf voor je! Hopen dat het allemaal meevalt het werk en dat het écht zo leuk is als het lijkt, maar dat zal allemaal wel toch Knipoog

En die vaccinaties, die zijn zo gebeurd en daar merk je niets van, gewoon aan Nappie denken Tong uitsteken

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 22:29

assie schreef:
En die vaccinaties, die zijn zo gebeurd en daar merk je niets van, gewoon aan Nappie denken Tong uitsteken


Jaja, weet dat ik me niet moet aanstellen Bloos! Gelukkig heb ik nog een 10jaar geldige DKTP-prik en hoef ik misschien iets minder geprikt te worden Haha! (Ben gewoon geen held wat betreft naalden Clown en moet ook nog eens onder verdoving de 23ste en de 29ste bij de tandarts omdat ik toch nog 4 ieniemienie gaatjes bleek te hebben die allen konden worden vastgesteld met foto's Boos! ))

Maar blij ben ik wel

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 23:36

napoleon"]
[quote="assie schreef:
En die vaccinaties, die zijn zo gebeurd en daar merk je niets van, gewoon aan Nappie denken Tong uitsteken


Jaja, weet dat ik me niet moet aanstellen Bloos! Gelukkig heb ik nog een 10jaar geldige DKTP-prik en hoef ik misschien iets minder geprikt te worden Haha! (Ben gewoon geen held wat betreft naalden Clown en moet ook nog eens onder verdoving de 23ste en de 29ste bij de tandarts omdat ik toch nog 4 ieniemienie gaatjes bleek te hebben die allen konden worden vastgesteld met foto's Boos! ))

Maar blij ben ik wel
[/quote]


Oohh dat moet ik ook!
3 prikken en een bloedonderzoek Scheve mond

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 23:51

Iee, die tandarts is wat minder. Die naalden.. eeeh tsja, gewoon heel hard aan Nappie of aan die ene persoon denken Knipoog