Ik ben zo moe...hoehoe

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

zns

Ik ben zo moe...hoehoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 19:08

Ik moet nog anderhalve week stage lopen van de 12 en ik ben helemaal Gaaaap Slapen

Hiervoor zat ik gewoon alleen op school en 2 avondjes werken in de week bij supermarkt.
En school was serieus echt niets doen en af en toe 2 uur les per dag of geen les en nu werk ik ongeveer 50 uur per week en soms meer en na me werk natuurlijk elke dag naar me paardje. Dus nooit meer tijd voor Bokt!!

IK KAN HET NIET MEER AAN en zit in een dip..... HELP! Tong uitsteken

hahaha..... grapje hoor..... maar ben wel heel moe Gaaaap ....

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:11

Dan komt hier je peptalk Lachen : kom op, je kan het!! Nog maar anderhalve week en dan mag je weer rustig aan doen (toch?!?)!

En... hielp dit? Haha!

Lachen

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:12

kun je niet even vrij krijgen van je bijbaan?

zns

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 19:20

Miko"]
Dan komt hier je peptalk Lachen : kom op, je kan het!! Nog maar anderhalve week en dan mag je weer rustig aan doen (toch?!?)!

En... hielp dit? Haha!
[/quote]

Haha THANX!!! Ik knap er al gelijk van op! Het is idd nog maar anderhalve week... maar die stagebegeleider ik h**t hem!
Zo dat moest er ook nog even uit Tong uitsteken Haha!

En ik ga het zeker rustig aan doen! Ik ben over anderhalve week helemaal klaar met mijn school dus kan ik een half jaartje feestuh Clown

[quote="gouda schreef:
kun je niet even vrij krijgen van je bijbaan

Nee dat kon weer niet omdat ze al met zieken zaten en er was iemand ontslagen.........je weet hoe dat gaat

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie