uitspraak gestolen paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 12:57

ik zit al te wachten bij de telefoon!!

spannund! Scheve mond Scheve mond

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:12

weet je hoe laat je bericht kan verwachten?

Serita

Berichten: 813
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:33

al iets gehoord? Wel een absurt verhaal hoor.. sjonge.. Jouw paard.. tss

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:44

En? Weet je al iets??

Duimerdeduimerdeduim!

Oh en om mijn zusje te quoten:
Voor die vent: Ik hoop dat ie jeuk krijgt en geen armen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 18:45

Jullie mogen al ophouden met duimen hoor.


Wat ik nu gehoord heb kan ik bijna niet geloven.
Volgens mij ben ik gewoon in een film verzeild geraakt ofzo.
Het is gewoon te absurd voor woorden..

Vandaag zou de uitslag zijn van het kort geding. ik heb de hele middag en ochtend bij de telefoon gezeten.
Ik snapte er al niets van dat het zo lang duurde.

Belt net mijn advocate op. Ze was compleet over de rooie,om het zo maar uit te drukken..
Blijkt ie het paard al VERKOCHT te hebben!! Aan de manege waar het paard stond notabene,en voor het bedrag van 1200 euro!!
Zelfs zijn advocaat wist het niet. Hij blijkt haar net te hebben verkocht (2 weken geleden) hij mocht haar helemaal niet verkopen ivm de zaak.
Hij belt notabene gewoon even zijn advocaat op op de dag des oordeels met de mededeling dat hij haar verkocht heeft. Zijn advocaat wist nergens van en heeft mijn advocate gebeld..
Hij heeft dus mij,de nieuwe eigenaren,zijn eigen advocaat,en het hele gerecht belazerd.
Er is ondertussen gecheckt of ie haar ook echt verkocht heeft en dat heeft ie ook echt.


Het kort geding is dus volkomen nutteloos geweest en hij heeft zijn eigen advocaat bedonderd en die wil dus niet meer voor hem werken..
Hij krijgt natuurlijk zowieso de proces kosten aan zijn broek.en mijn advocaat gaat nu achter hem aan en de nieuwe 'eigenaar'van het paard.

Het is gewoon te absurd voor woorden.. Kan iemand me misschien wakker maken?? ik heb zelf de originele papieren!!! Huilen

Dus nu komt er een civiele rechtsprocedure en een bodemonderzoek (geen idee wat mijn advocate daar mee bedoelt maar ze geeft zeker niet op!)

Het geld valt bij hem niet te halen,want hij heeft er al een aantal dingen van gekocht heb ik gehoord,hij had ook een gestolen trailer die nog bij hem op het pad stond,en die heeft hij ook verkocht,terwijl ik de politie al meerdere malen had gewaarschuwd dat hij dat ding weg zou halen omdat het gestolen was.

Op dit moment kan ik het allemaal nog niet bevatten. Mijn advocaat gaat gewoon door met vechten. hij loopt vanzelf in de val. Hij stond gister nog in de krant van Noordholland met een zielig verhaal dat hij zijn huis uit moest in Aartswoud omdat hij een wietplantage had..

Ik laat de moed niet vallen. Ik zal vechten tot er gerechtigheid komt Scheve mond

Allemaal heel erg bedankt voor de steun,al zal ik dat voorlopig nog even nodig hebben Scheve mond

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:49

Uiteindelijk zullen alle puzzelstukjes op hun plaats vallen en heb jij je paard terug!! Geef niet op met vechten, hoe moedeloos je er soms ook van wordt!! Zoek desnoods Pieter Storms op, misschien een leuk zaakje voor hem, hij is ook paardeneigenaar, Lachen. Je ex komt dan wel heel negatief in beeld voor het nederlandse volk, Schijnheilig .
Sterkte met deze frustrerende zaak.............

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:02

God allemachtig wat een verhaal zeg !!!!!!
Ik sta te klapperen met mijn oren wat je nu vertelt !
Als hij het paard heeft verkocht aan mensen op die manege zou je misschien wel een keer kunnen gaan kijken hoe het paard het maakt!
Wie weet tref je de nieuwe eigenaar,en kan je gelijk je verhaal aan hun kwijt!
Wie weet hoe die mensen reageren en jou misschien wel het paard overhandigen en de zaak verder met die eikel afhandelen!
Sorry maar ik sta echt perplex wat die man allemaal flikt!
Ik wens je heel veel sterkte toe,helaas hoe graag ik zou willen....ik kan je niet helpen!
Je mag me altijd pb-en als je behoefte hebt om te praten,nogmaals heel veel sterkte en liefs van Lundi

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:06

Jezus wat een vent zeg... ik zou geloof ik die Murat ff lenen...
Idd zou het lekker landelijk bekend maken via Peter R de Vries oid, paasei....
Hulde aan je advocate die er achteraan gaat, dit is echt te zot voor woorden....

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:13

Jezus hier schiet je niet veel mee op!!! ik heb hele dag op bokt gezeten in afwachting dat ik er wat van zou lezen, maar wie had dit verwacht!!!
en wat kunnen jullie er nu nog tegen doen, nu het paardje verkocht is?
misschien idd pieter storms van breekijzer inlichten! die is idd ook zelf paardenliefhebber!

Stal_Fiore

Berichten: 9351
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:16

Najaaaaa... dit is toch absurd... gewoon te gek voor woorden...
Jouw paardje hefet hij verkocht terwijl hij niet eens het recht had dat te doen. Bah... dat er zulke mensen bestaan.
Ik hoop voor je dat het nu snel opgelost zal worden, super van je advocaat dat ze er alles aan doet om je paardje bij jou terug te krijgen.
Dat zijn advocaat hem laat vallen en de jouwe jou niet zegt natuurlijk al genoeg over wie er gelijk heeft i ndeze zaak.
Heel veel succes en ik zal hard voor je duimen...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 19:41

ja ik geloof het zelf ook nog niet geloof ik.

Het is gewoon te absurd voor woorden. Wie komt nou op dat soort plannen?
Degene die dat artikel hebben gelezen over zijn huisuitzetting die weten meteen dat hij een verhaal ophangt waar niets van waar is.

mijn advocaat kan het nog niet geloven,dat iemand zo brutaal kan zijn,en zijn advocaat voelt zich helemaal eringeluist...

Het is trouwens mijn ex niet (thank GOD!!) maar mijn exhuisbaas.
Hij staat hier al in de omtrek niet echt al te goed bekend,en heeft al diverse praktijkjes op zijn naam (waar ik gelukkig niets mee te maken heb)

De manege die haar gekocht heeft,staat hier in de buurt goed aangeschreven,dus ik neem aan dat ze niet weten wat ze gekocht hebben.Anders hebben ze een probleem..Ze hebben een gestolen waar gekocht dus in principe zijn ze zwaar strafbaar..

Het klopt natuurlijk ook al niet dat je zo'n dier met papieren en goede stamboom,ingereden en betuigd,maar voor 1200 euro koopt. Dat lijkt me toch ook heel verdacht.

Mijn advocaat wil nu in ieder geval van de mensen die haar gekocht hebben een eigendoms bewijs hebben,en ze desnoods oproepen voor verhoor,want ze gelooft er zelf niets van dat ze er niets van af weten...

Allemaal ontzettend bedankt voor de steun. volgens mij kan ik er ondertussen al een heel boek over schrijven wat er nu gebeurd. Gelukkig werkt de politie,mijn advocaat,en iedereen erg goed mee,dus ik hou er vertrouwen in !

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:52

Jemig zeg dat is echt niet normaal, die vent is écht ZIEK te ziek voor woorden. Boos!
Denk je positief nieuws te horen, hoor je dit.

Iig wil ik je heel veel sterkte toewensen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 19:53

Sjimmy schreef:
Jemig zeg dat is echt niet normaal, die vent is écht ZIEK te ziek voor woorden. Boos!
Denk je positief nieuws te horen, hoor je dit.


Ja en dit is dus nog maar het topje van de ijsberg he,
hij heeft nog een aantal rechtzaken aan zijn broek hangen en moet van de week nog zijn huis uit,terwijl hij nog niet weet waar hij moet wonen.

Eigenlijk krijg ik nog bijna medelijden met zo'n figuur.

micky
Berichten: 389
Geregistreerd: 24-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:00

hai , heel veel sterkte!!!!!!!!!!!

erg rot voor je

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:23

Dan zit dat hele rechtssysteem hier toch knudde in mekaar! Iedereen dit leest weet wel wie de zaak moet winnen (eigenlijk al had moeten winnen!).... Helemaal omdat er nog andere rechtzaken tegen die man lopen. En als nadat ze te weten zijn gekomen dat hij dat paard verkocht heeft ze er nog steeds niet uitkomen dat jij JOUW paard terug moet krijgen komen ze in aanmerking voor de Gouden Knuppel in het nieuwe seizoen Kopspijkers!

Zo te lezen heeft hij je al genoeg aangedaan en lijkt het meer gewoon een spelletje van hem om jou te pakken, want hij weet ook donders goed dat hij hier steeds meer problemen mee krijgt....

In ieder geval veel sterkte en maar hopen dat het snel afgelopen is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:27

Doorvechten hoor!
Hij krijgt er in elk geval nog een aanklacht wegens heling, toch?
Probeer op de hoogte te blijven van z'n nieuwe verblijfplaats, want als hij "zoek" raakt...

Heel veel sterkte.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 20:31

Marreke schreef:
Doorvechten hoor!
Hij krijgt er in elk geval nog een aanklacht wegens heling, toch?
Probeer op de hoogte te blijven van z'n nieuwe verblijfplaats, want als hij "zoek" raakt...

Heel veel sterkte.


Ja ik hou het zeker in de gaten. Gelukkig heb ik overal bronnen rondlopen die me op de hoogte houden van zijn verblijven,dus ik raak hem gelukkig niet zomaar kwijt.
Dit is idd een soort spelletje van hem,maar hij zet zichzelf helemaal klem nu.Uiteindelijk maakt ie het alleen maar moeilijker voor zichzelf! Scheve mond

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:00

jeetje wat naar zeg, nou ik wens je veel sterkte!

Welke advocaat heb je eigenlijk?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 21:04

heb je gepbt!
Want denk niet dat ze het leuk vindt als ik zomaar ergens haar naam plaatd! Lachen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:16

Misschien is de publiciteit zoeken een optie? Dat zet meer druk op de zaak. En mensen kennen dan zijn gezicht/ naam etc en dan kan hij niet zo snel dit zelfde geintje bij iemand anders flikken.
Sterkte!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 23:36

Ken je de nieuwe 'eigenaren' van je paard? Ik neem aan dat je geen contact met ze mag opnemen. Maar die zullen nu toch ook bij de zaak betrokken worden.
Niet te geloven, dat er nog zulk soort mensen rondlopen he? Ik hoop echt dat je snel krijgt waar je recht op hebt, het lijkt me allmaal verschrikkelijk. Helaas lijkt het erop dat je voorlopig nog niet uitgeprocedeerd bent.
Wanneer komt er een vervolg van de zaak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 23:59

ik snap er niet veel van hoor!Als je een fiets koopt of een brommer die gestolen is geweest gaat hij mooi terug naar de oorspronkelijke eigenaar.En hoe zit het met je verkoop papieren ik heb een paard gekocht van mensen die ik ken maar wij hebben wel een verkoopsovereenkomst gemaakt getekent door beide partijen daarna heb ik ze laten chippen voor inderdaad als ze evt.(Ik hoop het nooit) gestolen zou worden.dus moet of jij of je exhuisbaas toch zo'n papier bezitten?Ik hoop in ieder geval dat het voor het paard goed afloopt zo heen en weer gesold te worden.De manege is toch ook in fout want je schreef zelf dat hij er met het paard niet het erf af mocht.Ze zullen toch geweten hebben wat er aan de hand was en dan is wat ze doen heling.Je kan evt. tros opgelicht of ook dat nog erbij halen zeker de publiciteit op zoeken.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 01:20

Het kwartje valt nog niet helemaal... De meneer in kwestie heeft een verbod om het paard te verplaatsen ed... Dan is ie nu toch al strafbaar vanwege die verkoop, het breken van het door de rechtbank opgelegde verbod? En weet die manege niets van de situatie af???

Mijn god zeg, je bent inderdaad in een real-life soap terecht gekomen... Ik kan niet veel meer zeggen dan dat ik hoop dat het vervolg van dit verhaal beter wordt...

Wanneer krijg je meer te horen?

Heel veel sterkte....

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 03:34

jij bent echt in een hele slechte film beland zeg
Wat een gedoe en gezeik allemaal
DIe man die spoort echt niet !!!!!
Maar niet opgeven !!!!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 08:32

Even alle vragen hier op een rijtje..
Hij is niet met het paard van het erf afgeweest,want hij heeft haar aan de manege verkocht waar ze op dit moment STOND Boos!

Hij was al hartstikke strafbaar bezig,en daarom was deze rechtzaak erook,maar nu hij dit kunstje heeft geflikt heeft ie natuurlijk helemaal een probleem.

Ik denk dat de manege OF niets van de situatie af weet,OF gewoon hun ogen dichthouden en doen alsof ze er niets vanaf weten,want die krijgen nu natuurlijk ook advocaten op hun dak en rechtzaken,want ik laat het er niet bij zitten!

Ik ken de manege waar het nu om gaat heel goed idd.

En mijn advocaat gaat gewoon door met deze zaak,dus ze kan elk moment nieuws hebben!

allemaal echt heel erg bedankt voor de steun! Ik geef zeker niet op hooR!
Ik ben niet degene die fout zit,en ik wil nu eens een keer terugvechten en gerechtigheid.
Mijn advocate heeft nog steeds alle vertrouwen er in dat het goed komt. Hij is ook niet bepaald slim bezig geweest en heeft nu niet bepaald goede stappen gemaakt om eerlijk over te komen
Hij heeft al een aantal rechtzaken lopen waaronder 1 van een bepaalde paardenwinkel hier in dfe buurt die hij heeft opgelicht,dus dan weten jullie zo ongeveer wat voor typetje het is! Scheve mond