help bij het bouwen van de perfecte ruitershop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

help bij het bouwen van de perfecte ruitershop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 20:20

hye,

ik doe stage voor school in een ruitershop. maar die gaat verbouwen. het probleem is echter dat mijn stagementor. geen idee heeft voor zijn winkel inte richten. bv wijze voro het ophangen van hoofdstellen, zadels enzo de uitstraling moet presenteren en mag wat speels zijn. Bv een ponyhoek, enzo. denk aan ideeen hoe dat jij graag zou willen hoe jouw ruitershop eruit ziet

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:23

veel bezoekjes brengen aan andere ruitershops en ideeen opdoen of een ontwerp wedstridj uitschrijven onder de klanten, wie weet zitten er leuke ideeen bij.

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 20:27

de winkel word volgende maand al verbouwd , he tis vooral meubelen en kleuren plafod en grondstof voor vloer enzo. en veel ruitershops zijn erniet en denken ze van he dat is nagemaakt

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:45

ik vind zelf 1 rode wand altijd erg mooi. verder de meubels zo praktisch mogelijk neerzetteen, zodat er veel in kan, je er makkelijk langs kan en het ruim lijkt. het makkelijkst lijtk me een marmoleum vloer.
verder de kleinere spulletjes (cadeautjes, paardensnoepjes, elastiekjes) bij de kassa, als men moet wachten en ziet dat, dan nemen ze vaak wel wat mee.....zadels achterin, die zie je van ver en er komen toch vooral mensen die van plan zijn een zadel te kopen.

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:50

dekens goed zicht baar ophangen, in rekken per maat, grootste maat hoog en langsachter, zoadt je ze allemaal min of meer goed ziet, en overal de maten+ dikte+prijs goed opzetten
en een lijst met de hoogte van het paard met de deknmaat erbij, maakt het allemaal een stk makkelijker

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 21:09

ik heb tog meer over de meubels bv. eum
een kastmet schuiven voor de handschoenen bv of de dekens met bakken onderaan met bilkoorden enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:12

Voor de vloer en/of wanden is www.decoliek.nl of www.confetti.nl echt ideaal.
Heb het zelf ook op de vloer liggen en het bevalt perfect, je ziet er weinig op en is superslijtvast.
Bij ons is het door Decoliek gelegd, goede zaak met fijne service.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 23:54

In ieder geval overzichtelijk, hoe netter en overzichtelijker hoe meer ze kopen Haha!

Aparte hoek met aanbiedingen werkt ook altijd erg goed, lopen veel mensen nog altijd even langs om te kijken.
Mooi opgesteld en geen op elkaar neergegooid zooitje natuurlijk.

Een apart gedeelte met de nieuwste kleuren en setjes, ook deze weer mooi opgesteld, desnoods met behulp van een neppaard, zien is kopen he Knipoog

De hoofdstellen netjes aan 1 muur, gewoon haken in de muur of haken in een stelling en dan alle soorten bij elkaar, niet op elkaar geplat, maar liever een hoofdstel minder dan 1 teveel.
Zadels zelfde verhaal.

Kleine hebbedingetjes bij de kassa, net als de medicijnen en dergelijke zodat mensen er naar moeten vragen en op die manier meestal al snel wat meer advies vragen.

Alle kleine dingen zoals borstels en dergelijke netjes in schappen, en de grotere dingen zo mooi mogelijk uitgestald.
Ben zelf ook zo erg dat als ik een complete set zie staan ik er toch nog even 2 keer naar kijk.

Maar ja voor dit alles moet je wel ruimte hebben en ik hou nou eenmaal van luxe Haha!