Misschien verzorgpaard..Duim je mee?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 19:13

Danku! Danku! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:23

Succes! Ik hoop dat alles goed gaat!
Lijkt me gaaf, een Fries rijden, heb ik nog nooit gedaan (misschien een keer meeten nu je toch in groningen woont Schijnheilig )

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:27

Veel succes....maar moet je dat nou wel doen, een rijjasje???
Ik denk dat je beter gewoon lekkere kleren aan kan doen (schone) dan kan je beter/lekkerder rijden en kan je dus ook beter laten zien hoe je rijd...

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:36

succes zaterdag! maar probeer niet te goed je best te doen! als ik zn iemand zou krijgen zal ik het eerder afwijzen.
dus gewoon in makkelijke kleren gaan in een trui dus, een jas zit meestal zo stijfjes. en gewoon lekker spontaan zijn.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:48

Suc6 en ik hoor het morgen denk wel Knipoog

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 20:14

Sammm schreef:
Succes! Ik hoop dat alles goed gaat!
Lijkt me gaaf, een Fries rijden, heb ik nog nooit gedaan (misschien een keer meeten nu je toch in groningen woont Schijnheilig )


Jaaa gezellie! Kom maar eens langs hoor! Haha!

Sjonniej: Het is mijn paardenjas hoor...Die zit lekker en een trui is toch veels te koud?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:39

RodeoGirl schreef:
Hihi heb het niet over een wedstrijdjasje hoor Tong uitsteken ...Gewoon mijn paardenjas Tong uitsteken ...Is een trui niet veels te koud? Ik vind een trui ook netter staan maar mijn moeder zij doe je paardenjas aan want een trui alleen is veels te koud Verward


hahaha, oké, dacht dat je zo'n wedstrijdjasje-achtig iets bedoelde Schijnheilig
Een gewone (schone) buitenjas is natuurlijk ook prima, met daaronder een nette trui en rijbroek...

Ik heb een winddicht fleecejack... Dat is echt heerlijk rijden, want het ademt goed dus je gaat minder zweten, maar doordat het winddicht is, blijf je wel lekker warm (als je gaat uitstappen wel na een tijdje je jas aan doen, anders koel je wel erg snel af) Dit ziet er ook heel verzorgd en sportief uit...

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 20:45

Okay Joyce help me dan ook ff met de kleur rijbroek Tong uitsteken
Een oude zwarte...Beige...Ribzwart...Met allemaal ruitjes...Hihi ik ga denk ik voor beige want die zit het fijnst en staat het netst...Wat zou jij doen?

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:48

Ik zou de beige doen..

Enne succes he! en jezelf blijven, en niet te zenuwachtig zijn want dat merkt het paard, en daar kan het helemaal van in de soep lopen!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 20:53

bebsiej schreef:
Ik zou de beige doen..

Enne succes he! en jezelf blijven, en niet te zenuwachtig zijn want dat merkt het paard, en daar kan het helemaal van in de soep lopen!


Bedankt! Volgens dat meisje uit mijn klas is hij superdruk en wil ie eerst altijd keihard draven enzo maar ik heb Tara van Rennie ook gereden en snellere paarden in draf zijn er geloof ik niet Knipoog

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:03

ja nu is het duidelijk... je bent een Grunner geworden... als je hersenpeil nou maar niet zakt. Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 17:26

Pellie schreef:
ja nu is het duidelijk... je bent een Grunner geworden... als je hersenpeil nou maar niet zakt. Haha!


Hihi school is hier veel moeilijker hoor...Mijn rekenen zit op begin groep 8...Heb overal bijles enzo voor alles...Dusse zo dom zijn ze hier niet Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 19:03