[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 10:40

roosje78 schreef:
Dit keer heeft hij niet in de wagen geslapen, want die stond geparkeerd vlakbij het hotel en daar redden Jill en haar moeder zelf mee naar de paarden. Wel hebben ze een fiets mee, maar zou hij dan van het hotel naar de paarden fietsen :?

Juist, niet aan gedacht :D

_kimm

Berichten: 1792
Geregistreerd: 27-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 11:23

_Alarm_wlkp schreef:
roosje78 schreef:
Dit keer heeft hij niet in de wagen geslapen, want die stond geparkeerd vlakbij het hotel en daar redden Jill en haar moeder zelf mee naar de paarden. Wel hebben ze een fiets mee, maar zou hij dan van het hotel naar de paarden fietsen :?

Juist, niet aan gedacht :D


Hij was dit keer toch ook zelf met de auto? Want koen zat niet in de vrachtwagen op de heenweg. Dus misschien gaat hij gewoon met eigen vervoer naar het wedstrijd terrein.

Dee_Es

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 11:31

Waarom maken jullie je zo druk over waar Koen slaapt en of hij het koud zal hebben? Willen jullie hem soms gezelschap houden? <<)

Jill, ik zie je vaak even je handen naar voren steken na een (moeilijke) oefening. Waarom doe je dat? Is dat ter beloning?

roosje78

Berichten: 2270
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 11:48

Dee_Es schreef:
Waarom maken jullie je zo druk over waar Koen slaapt en of hij het koud zal hebben? Willen jullie hem soms gezelschap houden? <<)

Jill, ik zie je vaak even je handen naar voren steken na een (moeilijke) oefening. Waarom doe je dat? Is dat ter beloning?


Antwoord 1: Haha, allereerst kan ik lekker warm tegen mijn vriendje aan kruipen en ik weet niet zeker of Coen het waardeert als ik dat bij hem doe en ten tweede denk ik dat het vrij koud is waar Coen slaapt :brr:

Vraag 2: dat had ik ook gezien :o bij beide paarden in de proef en ik was daar ook wel nieuwsgierig naar.

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 12:08

Ik zal jullie straks verlossen van de spanning om het mysterie van Koen ;)

Verder steek ik mijn handen naar voren om te laten zien dat hij van de hand is. Jury bespelen 3.0 :')

Oke en het is een tik geworden misschien, ik heb t niet echt door namelijk.

spottedponie
Berichten: 2963
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 12:14

Jill :')

Anne_mieke88

Berichten: 5336
Geregistreerd: 30-06-10
Woonplaats: Onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:06

Jiill_ schreef:
Ik zal jullie straks verlossen van de spanning om het mysterie van Koen ;)

Verder steek ik mijn handen naar voren om te laten zien dat hij van de hand is. Jury bespelen 3.0 :')

Oke en het is een tik geworden misschien, ik heb t niet echt door namelijk.

Het ziet er vriendelijk uit. En ze blijven netjes in dezelfde houding dus is de houding echt van achter naar voren en niet andersom. Maar denk dat als t andersom is je niet op dit niveau komt.
_/-\o_ rijden kan je wel :D ik vind het fijn om te zien hoe je rijdt. Vind het heel vriendelijk eruit zien :j

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:20

Haha ik moet zo lachen om die reacties onder de video's. Zo las ik vragen over 'Matteo' en 'graadje'; goh heb je stiekem nog 2 paarden? :') of compleet random 'heb je lenzen?' _O-

Maar, super leuke vlogs weer! :D

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:21

'en tip: kijk naar de lens!!!!!!!'
Die wordt ook nooit overgeslagen :roll:

Ik kijk best veel vlogs, en het valt mij niet eens op, dat zegt wat haha :P.

edit: typo
Laatst bijgewerkt door Judass op 26-10-16 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly
Berichten: 8400
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:23

Hahaha inderdaad. Dat stukje van Koen ook dat ie dat uitlegt...nou...het ziet er gewoon debiel uit als je ècht probeert in de lens te kijken. Dus kijk maar lekker waar je zelf wilt. Weet je tenminste ook "hoe je eigen kop er uit ziet" :')

Josien_

Berichten: 9040
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:51

Pas na dat stukje ging ik erop letten. Daarvoor viel het me helemaal niet op dat je naar het scherm keek :Y)

Majabeestje
Berichten: 3827
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:06

Jeska2 schreef:
Haha ik moet zo lachen om die reacties onder de video's. Zo las ik vragen over 'Matteo' en 'graadje'; goh heb je stiekem nog 2 paarden? :') of compleet random 'heb je lenzen?' _O-

Maar, super leuke vlogs weer! :D



Haha erg he? Ik vind die 'opdrachten' nog het ergst..: 'Doe is een vlog over de vrachtwagen'.
Eh.. serious? :')

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:13

Ik vind de vlogs zoals die CDI Le Mans zo gaaf!
Het is zo leuk en interessant om alles achter de schermen te zien bij zo'n groot evenement.
Ik vind echt dat je het super leuk doet Jill! :D

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:35

Majabeestje schreef:
Jeska2 schreef:
Haha ik moet zo lachen om die reacties onder de video's. Zo las ik vragen over 'Matteo' en 'graadje'; goh heb je stiekem nog 2 paarden? :') of compleet random 'heb je lenzen?' _O-

Maar, super leuke vlogs weer! :D



Haha erg he? Ik vind die 'opdrachten' nog het ergst..: 'Doe is een vlog over de vrachtwagen'.
Eh.. serious? :')


Haha inderdaad die 'opdrachten' ja! Ach maar de 'omg je bent egt de beste luf yoe soooo muts *\o/* <3 ' reacties zijn dan wel weer schattig :j

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:32

Wat fijn, vier vlogs gespaard. Dan is het net een film :D

Silkwood

Berichten: 2543
Geregistreerd: 24-05-14

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:59

Wat fijn dat ze zo goed gingen, vast ook goed voor je gevoel bij Macho! :D
Het zag er super uit en waren echt leuke vlogs! :))
Hoe zit dat eigenlijk met andere paarden op hoog niveau rijden? Als je eenmaal Grand Prix met een paard hebt gereden, mag je dat dan ook met een nieuw paard meteen rijden of moet je lager beginnen?

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:44

Leuke vlogs! Gefeliciteerd met je behaalde resultaten, super +:)+

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 21:02

Om even op Koen zijn mysterie terug te komen. Als ik zo vrij mag zijn om even voor hem te praten;

Het is Koen zijn 'hobby' om op internationale wedstrijd te gaan. Hij is niet bij mij in dienst of iets dergelijks, wij zijn eigenlijk meer samen daar op die locatie en natuurlijk bevriend, en Koen vindt het leuk om mij dan te helpen met het verzorgen etc. etc. van de paarden. Hij zorgt er dus zelf voor dat hij daar komt, wij hebben namelijk maar 2 stoelen in de vrachtwagen. Daarnaast kampeert hij gewoon bij de vrachtwagens en is hij dicht bij de paarden. Het zou anders ook wel een dure hobby worden voor een 17 jarige om telkens overal in Europa in een hotel te zitten bijna een week. Wij vinden het natuurlijk altijd heel gezellig als hij er is en dat hij mij helpt met vloggen en daar onmisbaar eigenlijk bij is geworden! :)

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:10

Ben inmiddels bij vlog 4 bij de kur van Mach, wat vliegt de tijd als ik ze kijk.
Wat blijf ik het geweldig vinden dat jullie zo vloggen. Vind het echt zo tof om zo mee te mogen kijken.
My gosh, dat internationaal rijden is hard werken zeg. Wat een bikkels zijn jullie! Super knap.

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:28

Jiill_ schreef:
Om even op Koen zijn mysterie terug te komen. Als ik zo vrij mag zijn om even voor hem te praten;

Het is Koen zijn 'hobby' om op internationale wedstrijd te gaan. Hij is niet bij mij in dienst of iets dergelijks, wij zijn eigenlijk meer samen daar op die locatie en natuurlijk bevriend, en Koen vindt het leuk om mij dan te helpen met het verzorgen etc. etc. van de paarden. Hij zorgt er dus zelf voor dat hij daar komt, wij hebben namelijk maar 2 stoelen in de vrachtwagen. Daarnaast kampeert hij gewoon bij de vrachtwagens en is hij dicht bij de paarden. Het zou anders ook wel een dure hobby worden voor een 17 jarige om telkens overal in Europa in een hotel te zitten bijna een week. Wij vinden het natuurlijk altijd heel gezellig als hij er is en dat hij mij helpt met vloggen en daar onmisbaar eigenlijk bij is geworden! :)

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.


Ik kreeg even een mindfuck, is Koen 17?! :+

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:38

Dacht ook dat ie ouder was :j

Iruss94

Berichten: 398
Geregistreerd: 27-03-12
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:45

:wow: 17?!

Silkwood

Berichten: 2543
Geregistreerd: 24-05-14

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:46

Dat had ik ook niet verwacht!! :oo

Ik_is_Ik
Berichten: 345
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Regio Flevo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:02

Oké dat wordt even afkicken morgenavond... -O- je hebt ons wel even getrakteerd met deze vier op een rij, leuk, dank je wel!

Maar maar maar.... Ik ben blond hoor..... hoeveelste ben je nu uiteindelijk geworden met Macho in de kür?? :+ Kwam daar maar niet achter! Maar ik wil het nu wel graag weten :j

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 22:03

Haha, Koeeen hoor je datttt *\o/* *echoo*