[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:22

Komt er nog meer over Denemarken?

Ik vind deze vlog ook heel leuk, gewoon omdat wij beter bij het L2 kunnen aansluiten... Nette proef trouwens!

Roosje_

Berichten: 6245
Geregistreerd: 10-03-05
Woonplaats: Donkerbroek

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:51

Leuke vlog weer :j

Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:57

Leuke vlog!! En nu snap ik de beenhulpen beter met het wijken. *D

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:16

Superleuk zeg!! Je vlogt heel leuk en open.

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:41

Het is weer een super leuke vlog !! Heb je maar een vlog over Denemarken ?

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 10:09

Whaa cool!! :o

Ik ben sowieso zaterdag op Jumping Amsterdam!

xxxmh

Berichten: 3482
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 10:27

Jiill_ schreef:
Whaa cool!! :o

Ik ben sowieso zaterdag op Jumping Amsterdam!


Leuk! Dan ben ik er ook de hele dag!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 12:09

Moderatoropmerking:
Beste allemaal,

Ondanks dat het Jill van harte gegunt is :), zijn stem op mij verzoeken niet toegestaan op bokt. Berichten die hier betrekking hebben zijn zojuist door mij verwijderd.

Zoals vaak door ons word aangegeven (vaak via PB) kun je wel altijd een linkje naar de stem website in je onderschrift plaatsen ter promotie)

Als jullie nu geen ik heb op jou gestemd berichten meer willen plaatsen zou ik dat erg waarderen ;)

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 12:45


A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 13:32

In HK mogen jullie los gaan zoveel als jullie willen. Uiteraard tot zover dat gebruikers er last van gaan ondervinden. Anders loopt mijn TEM box weer over ;)

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 15:42

Het houd je wel weer van de straat he... Nee we zullen ons gedragen O:)

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 16:11

Ik zie dit topic nu pas.Gaaf zeg, dat je op dit niveau rijdt! Ik heb net de eerste vlogs gezien, ga de rest nog een beetje blijlezen. :)

Iruss94

Berichten: 398
Geregistreerd: 27-03-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:38

Misschien ben ik nu de azijnpisser. Maar ik vind het ontzettend jammer dat er van je laatste wedstrijd geen verslagje van is geweest. Ik heb vernomen dat de wedstrijd niet ging zo als je wilde en dat is kei jammer. Dat je je filmpje van je proef niet online zet snap ik 100%. Maar misschien was het wel "leuk" geweest als kort had verteld wat er was gebeurd en hoe je hier nu mee omgaat (want ook dat is de top sport) kei zwaar en niet altijd in de prijzen. En dat je niet meteen een filmpje op internet zet is ook logisch. Ff verwerken en dan weer door.

Ik hoop dat je het niet verkeerd op pakt jill want dat is zeker niet de bedoeling! Je moet natuurlijk alleen vloggen wat je zelf wilt. :x

Als je dit nog van plan was excuses

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 23:50

Iruss94 schreef:
Misschien ben ik nu de azijnpisser. Maar ik vind het ontzettend jammer dat er van je laatste wedstrijd geen verslagje van is geweest. Ik heb vernomen dat de wedstrijd niet ging zo als je wilde en dat is kei jammer. Dat je je filmpje van je proef niet online zet snap ik 100%. Maar misschien was het wel "leuk" geweest als kort had verteld wat er was gebeurd en hoe je hier nu mee omgaat (want ook dat is de top sport) kei zwaar en niet altijd in de prijzen. En dat je niet meteen een filmpje op internet zet is ook logisch. Ff verwerken en dan weer door.

Ik hoop dat je het niet verkeerd op pakt jill want dat is zeker niet de bedoeling! Je moet natuurlijk alleen vloggen wat je zelf wilt. :x

Als je dit nog van plan was excuses


Ik vind dit echt heel onsympathiek. Dat die video nog niet online staat heeft daar he-le-maal niets mee te maken. Wel met dat mijn proef niet is gefilmd omdat mijn moeder en ik alleen waren en mijn moeder wilde kijken ipv filmen :roll: ik heb de video opgevraagd bij de Deense organisatie maar zij hebben voor nu nog niet gereageerd. Man... je moet blij zijn dat ik hier uberhaupt vertel dat mach het voor geen meter deed omdat dat voor mij heel moeilijk is als ik mezelf iedere dag de tandjes train en hij me compleet laat zitten op het moment waar je 10 uur voor in de auto hebt gezeten.

Sowieso vind ik je laatste deel van je post nogal tegenstrijdig met wat je in het begin zegt, want blijkbaar mag ik dat dus niet. Ik ben een mens hè, geen staatseigendom wat in dienst staat.
Laatst bijgewerkt door Jiill_ op 01-12-16 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:53

Het ging er geloof ik meer om dat er niet altijd tijd is om te vloggen tijdens een wedstrijddag. Heeft ze wel s uitgelegd in een filmpje geloof ik. Vind het ook enorm jammer hoor, maar als de tijd er niet voor is... Tja...de zorg voor de paarden gaat voor. Wedstrijdvlogs zijn wel enorm leuk, maar die komt ook wel als daar tijd voor is. En Koen was nu niet mee dus kan dan ook niet ff de vlog overnemen.

Vind overigens dat je het (net als ik) best jammer mag vinden maar het komt nu een beetje "eisend" over en dat vind ik niet eerlijk naar Jill. Ze doet wat ze kan.

Edit: top dat je zo snel reageert Jill. Ben het compleet met je eens. Je bent geen machine waarvan je mag eisen dat ie doet waar die voor gemaakt is. Het komt wanneer het komt. De vlogs zijn leuk, maar wat niet gaat...gaat niet. Je moet jezelf niet in allerlei bochten wringen.

Iruss94

Berichten: 398
Geregistreerd: 27-03-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 00:06

Jammer dat mijn bericht totaal verkeerd over komt.

Ik ben kei blij dat je ons inzicht geeft in het leven van jou topsport! Je vlogs zijn super en ik leer er veel van. Dat je geen tijd hebt om te vloggen snap ik helemaal en dat ben je ook naar niemand verschuldigd!

Wat ik eigenlijk bedoelde en misschien helemaal verkeerd verwoord heb is dat het mijn intressant lijkt Hoe je met een tegen slag als deze omgaat en hoe je daar als topsporter je les uit haalt en daarmee verder gaat. (Met een korte uitleg bedoelde ik dit dus en zeker niet in Denemarken zelf)

Zeker omdat de topsport niet over rozen gaat. Paardrijden heeft nu eenmaal twee kanten en de negatieve kant word helaas (niet door jou persoonlijk jill) vaak voor bij gepraat wat zonde is want er valt zo veel te leren. En hier betrap ik mezelf als ruiter na een wedstrijd al te veel op.

Hoop dat je mn insteek nu beter begrijpt.

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 07:10

Als je dat wil zien kun je de vlogs van Danielle van Mierlo ook bekijken. Zij zet haar missers online en geeft daarbij haar reactie erop. ;)

Tomorrow

Berichten: 956
Geregistreerd: 12-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 11:16

Om nou te oordelen dat Jill haar missers er niet op zet betekend dat jullie niet veel hebben onthouden van eerdere vlogs die ze geplaatst heeft :=
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen aldoor maar vraagt, vooral op insta, fb ect. wanneer de vlogs van Denemarken online komen. Wat niet gefilmd is kan ook niet geplaatst worden toch?!
Wardeer gewoon wat er wel op staat, geloof niet dat er hier veel mensen zijn die als ze op wedstrijd gaan tijd hebben om ook nog te vloggen dus dat dat wel van Jill verwacht wordt vind ik erg krom.. ;)

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 11:51

Tomorrow schreef:
Om nou te oordelen dat Jill haar missers er niet op zet betekend dat jullie niet veel hebben onthouden van eerdere vlogs die ze geplaatst heeft :=
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen aldoor maar vraagt, vooral op insta, fb ect. wanneer de vlogs van Denemarken online komen. Wat niet gefilmd is kan ook niet geplaatst worden toch?!
Wardeer gewoon wat er wel op staat, geloof niet dat er hier veel mensen zijn die als ze op wedstrijd gaan tijd hebben om ook nog te vloggen dus dat dat wel van Jill verwacht wordt vind ik erg krom.. ;)


Hier ben ik het helemaal mee eens! En zeker als het niet gaat zoals je wil staat je hoofd wel even ergens anders bij dan het direct voor ons te filmen.

Monnie_

Berichten: 2701
Geregistreerd: 28-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 11:54

Jep, vind ik ook!

Daarnaast was ze dus alleen met haar moeder in Denemarken, in eerdere vlogs vlogte Koen veel maar dat ging nu dus niet. In die 1e vlog hoefde ze niet te rijden, dus dan heeft ze daar ook de tijd voor plus je hoeft je dan ook nog niet extreem te focussen. Als je op zo'n wedstrijd bent en deelneemt in meerdere rubrieken met 2 paarden, is het echt bizar druk.. Je zit dan niet zoals bij een selectie wedstrijd de halve dag op de tribune met een hamkaas croissant en gaat 7 combinaties van te voren opzadelen _O- Je bent er 1 om te presteren en die emotionele druk is denk ik niet te beschrijven zo zwaar. Dan komt op nummer x een keer een vlog. Jill vlogt echt wel als dat kan en is echt niet te flauw om te zeggen als het niet goed ging.. Misschien juist eerder andersom.. Gelukkig waardeert bijna iedereen van bokt dat wel :)

Ik probeerde dus al wat te filmen tijdens het inrijden van die clinic in Oosteind en tijdens het jureren maar het is moeilijker dan je denkt :Y) (en ja, ik weet waar de aan knop zit)
Laatst bijgewerkt door Monnie_ op 02-12-16 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 11:56

vur schreef:
Als je dat wil zien kun je de vlogs van Danielle van Mierlo ook bekijken. Zij zet haar missers online en geeft daarbij haar reactie erop. ;)


Heb er daar pas een paar van bekeken, dat zijn net allemaal halve reclames joh :=

@Jill
Trek je er niet teveel van aan, doe wat goed voelt voor jou. Wij weten niet hoeveel werk er achter de schermen in gaat zitten, waarschijnlijk veel meer dan wij ons beseffen.

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 14:20

Het is een beetje een luxeprobleem! Jill is blijkbaar heel populair, dat komt omdat ze ons zo meeneemt in de wereld. Het is net alsof je erbij bent en ze maakt leuke vlogs voor jong en oud. Maar daarbij hoort wel dat mensen steeds meer meer meer willen. Ik ben zelf niet zo, vind het super tof als er een nieuwe vlog komt maar lig er ook niet wakker van als dat niet zo is.

Jill, hoe vervelend het ook moet zijn dat mensen bijna iets te lijken eisen: het is een groot compliment. Je doet het superleuk! :-)

En daarnaast zijn ze misschien van normale vloggers gewend dat ze elke scheet vloggen, alleen rijden die mensen geen int. grand prix niveau. :')

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 14:37

Harvey1 schreef:
Het is een beetje een luxeprobleem! Jill is blijkbaar heel populair, dat komt omdat ze ons zo meeneemt in de wereld. Het is net alsof je erbij bent en ze maakt leuke vlogs voor jong en oud. Maar daarbij hoort wel dat mensen steeds meer meer meer willen. Ik ben zelf niet zo, vind het super tof als er een nieuwe vlog komt maar lig er ook niet wakker van als dat niet zo is.

Jill, hoe vervelend het ook moet zijn dat mensen bijna iets te lijken eisen: het is een groot compliment. Je doet het superleuk! :-)

En daarnaast zijn ze misschien van normale vloggers gewend dat ze elke scheet vloggen, alleen rijden die mensen geen int. grand prix niveau. :')


Ik denk dat jij de spijker op z'n kop slaat :)
Het hele youtube sfeertje is soms een beetje naar, vooral onder de wat jongere volgers die denken dat ze het recht hebben om ongevraagd hun mening om alles te geven, en dingen te eisen.

Of gewoon mensen die vergeten dat jij alleen een kijkje in de keuken geeft, en niet dat dit jouw fulltime job is.

Silkwood

Berichten: 2543
Geregistreerd: 24-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 14:45

Harvey1 schreef:
Het is een beetje een luxeprobleem! Jill is blijkbaar heel populair, dat komt omdat ze ons zo meeneemt in de wereld. Het is net alsof je erbij bent en ze maakt leuke vlogs voor jong en oud. Maar daarbij hoort wel dat mensen steeds meer meer meer willen. Ik ben zelf niet zo, vind het super tof als er een nieuwe vlog komt maar lig er ook niet wakker van als dat niet zo is.

Jill, hoe vervelend het ook moet zijn dat mensen bijna iets te lijken eisen: het is een groot compliment. Je doet het superleuk! :-)

En daarnaast zijn ze misschien van normale vloggers gewend dat ze elke scheet vloggen, alleen rijden die mensen geen int. grand prix niveau. :')


Ben ik het helemaal mee eens! :j Ga zo door hoor Jill! +:)+

Roosje_

Berichten: 6245
Geregistreerd: 10-03-05
Woonplaats: Donkerbroek

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 14:47

bepaalde mensen kunnen misschien beter bij een mental coach zijn met hun vragen ;)