Pfff, houdt het nog eens op?(met foto's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:28

Dat ze penen eet is heel mooi daar zit ook vocht en kan weinig kwaad als ze daar veel van eet dus mijn advies geef haar zoveel peen als ze wil en sterkte met haar!!!!!!!!!!!!

AnnemiekvM

Berichten: 8253
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:49

En hoe gaat het nu met haar? Gaat het al beter. Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt. Dikke knuffel!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 23:02

Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven, dat doet me goed!

Vandaag niet echt veel verandering, koorts is nog precies hetzelfde, ze eet wel wat hooi en wortels, slobber wil ze nog steeds niet Qua drinken is het nog niet echt vooruit gegaan, als ik de test met haar velletje doe is dat eigenlijk nog precies hetzelfde als gisteren, dat moet echt nog beter.

Onder haar kaak is nu ook de linkerknobbel doorgebroken, dus dat is wel positief. Vandaag weer een voorraadje pijnstillers gekregen voor de komende drie dagen, nog bedankt voor het brengen Noble-Girl! OK dan!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 23:38

Graag gedaan
Dat is wel het minste wat ik kan doen Bloos!
Als er iets is wat ik kan doen dan geef je maar een gil hoor Lachen

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 00:50

Vervelend allemaal hoor Verdrietig

Ik zal voor je duimen dat het allemaal maar snel beter mag gaan. Ach gut

Dan zien we weer foto's van een gezonde Tequila (misschien wel op wedstrijd Schijnheilig ) Cheese!

Moed houden, hé!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 10:11

Kippevel bij het zien van je foto's,heb zo'n medelij met Tequila!
Ja en natuurlijk met jou ook,hoop dat jullie beide weer gauw [gezond] blij door het leven zullen gaan.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 11:32

Heel veel beterschap ermee.
Het ziet er echt sneu uit!
Sterkte OK dan!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:17

Hè gets, wat naar zeg voor je lieveling... en voor jou natuurlijk. Ik zal voor jullie duimen dat het snel over is Knipoog

Sterkte! Ach gut
Laatst bijgewerkt door Mayo op 14-01-04 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowgirl

Berichten: 23750
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:20

Citaat:
Heel grappig, want ik heb slobber voor haar gekocht maar die wil ze niet. Ook heb ik al een pot Opkikker in huis, zodra ze de slobber gaat eten gaat dat er doorheen. Maar voorlopig wil ze alleen een beetje hooi en wortels.

Dierenarts is zondag geweest en heeft inderdaad de turgor test gedaan, haar vel bleef recht op staan. Gisteravond heb ik het zelf gedaan en bleef het vel nog steeds rechtop staan. Mocht het vanavond niet verbeterd zijn bel ik idd weer de dierenarts op, hij komt dan bloed afnemen om te onderzoeken.

Ik weet dat het weer overgaat, ik hoop dan ook dat het allemaal een beetje opschiet. Voorlopig hou ik haar in ieder geval onder de pijnstillers, zo krijgt ze tenminste nog iets naar binnen. Nu moet ze nog gaan drinken
_________________


Nou zo te horen heeft ze het echt goed te pakken.
Het laatste geval dat we hier hadden was er ook erg aan toe die had gewoon 5 bulten aan zijn hoofd en zelf zijn oog kwam in gevaar maar hij at en dronk wel goed. Het beestej is weer helemaal 100% hoor en het oog heeft geen schade.

Gelukkig eet ze nog wel wat, en idd in wortels zit veel vocht.
Misschien kun je wat meer fruit geven, appels, komkommers, peren.
Heb je ook al eens zemelen geprobeerd(goed nat maken) of je biks lekker laten weken.

Het zijn maar tips.

Beterschap voor je zielepootje .

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 14:55

Ik geef haar idd zo veel mogelijk fruit en wortels, geweekte biks wil ze ook niet. Ik heb wel nog een zakje Pavo Muesli moment gekregen (zo'n proefzakje) en dat eet ze wel Verward dus ik ga vanmiddag nog even een zak muesli halen en dat door de slobber mengen, misschien eet ze het dan wel Haha! . Dan heb ik in ieder geval alles geprobeerd! Maar ik hoop dat ze vandaag weer voldoende gedronken heeft, anders komen ze maar bloed afnemen. Bloos

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 15:09

Wat ziet je paardje er zielig uit! Hopelijk knapt ze snel weer op. Veel sterkte allebei!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 16:56

Jeetje dat ziet er echt verschrikkelijk uit zeg. Heel veel sterkte aan jou en je paardje toegewenst.

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 16:59

Arme Tequila, wat moet zij zich beroerd voelen! Ik blijf heel hard duimen dat ze snel beter wordt! Ach gut

Sall

Berichten: 6740
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:08

Ach arm dier... wat ziet ze er sneu uit zeg... beterschap toegewenst van mij..
Ik hoop dat ze de muesli een beetje eet en ik hoop dat ze snel weer opknapt!

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:54

echt onwijs zielig joh,,wat zal je paardje zich rot voelen ,,en jij ook natuurlijk,,heel veel sterkte er maar mee en dat ze heel gauw weer mag opknappen,,dikke kus voor haar/hem Kusje

Stal_Fiore

Berichten: 9362
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:33

Stakker... hoop dat het gauw over is...

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 23:21

Weer even een update:

Eten gaat steeds beter, slobber wil ze nog niet maar ik heb vandaag Dodson & Horrell muesli gekocht en die eet ze wel. Ik vond ook dat ze al minder mager was OK dan!

Snot is nog precies hetzelfde, haar linker abces onder de kaak is nog niet doorgebroken, rechts komt steeds meer prut uit. Temperatuur is wel weer omhoog gegaan, nu naar 39,8 graden. Maar daar maak ik me niet al te druk om, die zakt vanzelf weer Lachen

Wat drinken betreft ben ik nog niet tevreden, ik heb dan ook de dirernarts gebeld om te overleggen. Ik heb met hem afgesproken dat het maandag duidelijk verbeterd moet zijn, anders komen ze bloedprikken. Dus ik hoop van harte dat ze flink wat gaat zuipen! Haha! We wachten het rustig af...

PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 10:34

Vond dat ze er gisteren wat helderder uit haar ogen keek, ze zat ook alweer flink te mutsen met haar buurvrouw. Knipoog

Het komt vast allemaal weer goed!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:24

heee wat lees ik nou, ze heeft het flink te pakken zeg, wat vreselijk vervelend !!!
heel veel sterkte en geef d'r maar een dikke knuffel van me !!!!!!

Cowgirl

Berichten: 23750
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:32

Citaat:
Eten gaat steeds beter, slobber wil ze nog niet maar ik heb vandaag Dodson & Horrell muesli gekocht en die eet ze wel. Ik vond ook dat ze al minder mager was


hahaha, dure tante Haha!

Maar ach als je ziek bent mag je wel extra verwend worden he.

Zo te horen gaat het wel weer wat beter, ik denk dat ze na het weekend wel weer drinkt.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 13:46

Cowgirl schreef:
Citaat:
Eten gaat steeds beter, slobber wil ze nog niet maar ik heb vandaag Dodson & Horrell muesli gekocht en die eet ze wel. Ik vond ook dat ze al minder mager was


hahaha, dure tante Haha!

Maar ach als je ziek bent mag je wel extra verwend worden he.

Zo te horen gaat het wel weer wat beter, ik denk dat ze na het weekend wel weer drinkt.



Beter iets duurs eten als niet eten Haha!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 14:09

Cowgirl schreef:
Citaat:
Eten gaat steeds beter, slobber wil ze nog niet maar ik heb vandaag Dodson & Horrell muesli gekocht en die eet ze wel. Ik vond ook dat ze al minder mager was


hahaha, dure tante Haha!

Maar ach als je ziek bent mag je wel extra verwend worden he.

Zo te horen gaat het wel weer wat beter, ik denk dat ze na het weekend wel weer drinkt.


Ja, dat is ze wel, zeker als je alle dierenartsrekeningen er bij optelt... Bloos!
Maar het belangrijkste is dat ze weer iets vooruit gaat, nu nog drinken en dan zijn we weer op de goede weg OK dan! Maar ik verwacht ook dat ze vanaf nu wel beter zal gaan drinken, ik hoop het tenminste maar Bloos

petraaken

Berichten: 44213
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:47

Jakkes wat een vies gezicht die foto's (en ik die net een flinke suikerwafel zit te eten). Hoop alleen dat je paardje snel gaat drinken hoor en inderdaad beter duur eten dan helemaal niets eten.

petraaken

Berichten: 44213
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:47

Pavo Kruidenmengeling eten ook veel paarden graag. Dus het is misschien een optie voor als je opnieuw een zak muesli moet gaan halen.

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 22:45

petraaken schreef:
Pavo Kruidenmengeling eten ook veel paarden graag. Dus het is misschien een optie voor als je opnieuw een zak muesli moet gaan halen.


Bedankt voor de tip OK dan!

Vandaag ging het wel iets beter, linker abces is nu ook doorgebroken. Temperatuur is ook weer een stuk lager, nu 38,8 graden. Eten is nog hetzelfde als gisteren, wat drinken betreft weet ik het niet. Ze oogt in ieder geval wel redelijk attent, maar ze staat natuurlijk nog wel onder de pijnstillers Lachen Gaat hopelijk nu de goede kant op