mn eerste keer les bij de ruiterclub

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

eefke

mn eerste keer les bij de ruiterclub

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 22:25

ik heb vanavond voor het eerst les gehad bij de ruiterclub. ik heb een 4 jarige haflinger waar ik in de zomer een paar haflingerwedstrijden mee heb gereden. maar verder is hij nog nooit onder de paarden geweest.

vorige week hebben we een trailer gekocht. en nu hadden we ons ook aangemeld voor de ruiterclub. hier thuis kan ik niet veel rijden, door het slechte weer.. Huilen

ik zou pas vanaf april terecht kunnen, omdat dan de groepen opnieuw werden ingedeeld. toen belde de voorzitter, (die wij kennen) later op, dat ik misschien maandag(vandaag dus) mee kon rijden, omdat iemand anders niet kon. maar ik zou daar maandag nog over gebeld worden.. Lachen

mn moeder heeft vanmorgen akyro staart gewassen, want die zag der niet uit Knipoog lief he Lovers
toen na school had die mevrouw gebeld. ik kon voortaan al voor vast iedere maandag komen lessen, want er had zich iemand afgemeld tot april.. Haha! ik blij natuurlijk..

dus vanavond wij daar voor het eerst heen..

t begon al goed, mn moeder wou de trailer achter de auto zetten, maar toen heeft ze wat gedaan, zodat er al wat kapot was maar goed we konden evengoed weg

daar aangekomen, zadel op gedaan enzovoort. naar de binnenbak gelopen.. hij zat wat macho achtig te doen.. hij heeft nog nooit echt veel onder ander paarden gelopen dus het was wel f wennen voor hem.. op den duur zal hij zich wat meer gaan ontspannen tussen andere paarden. en dan zal ik daar op wedstrijd ook voordeel van hebben.

hij liep wat te paraderen daar. en ik liet hem maar een beetje.
ik kan wel in zn mond gaan zitten maar daar schiet ik toch niets mee op..
hij was heel gespannen, telkens als er een paard naast hem kwam, moest hij zonodig zachtjes hinneken..
na n tijdje was hij in de stap al lekker rond, en ontspannen, en als ik aandraafde een paar pasjes en toen had hij weer vanalles om naar de kijken. ik had ook niet anders verwacht..
maar ik nam hem weer terug in de stap en begon op nieuw.. veel overgangen gemaakt zodat hij zn aandacht wat meer op mij zou gaan richten.
de laaste 5/10 minutjes begonnen hij lekker ontspannen te lopen, helaas was toen de les al bijna afgelopen..

ik was heel tevreden er over.. vooral over de laaste 10 min. de volgende keer gaat hij misschein al wat meer ontspannen na 15 minutjes.

maar voor de eerste keer was ik heel tevreden Lovers

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:35

hej echt goed hor!! lekker blijven lessen en hopen dat ie zich echt leert ontspannen bij andere paarden *LOL*

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 18:59

fijn voor je, en wat zei de leggever(ster)?

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
F.N.R.S F14+1 Boktlid*2991

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:24

heej mups, kei leuk dat je nu al kan gaan lessen joh! enne gelukkig dat alles wel goed ging Lachen OK dan!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:37

Wat fijn dat je nu ook al kan lessen!! Leuk hoor,gelukkig ging alles wel goed Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:42

heeeey snoebel!!!

super meid...
hopelijk ontstapnt ie wat meer de volgende keer wah Tong uitsteken

maar zo lastig as beau en bena kan ie tog niet zijn wah Knipoog Tong uitsteken

naja heeeeel erg veeel plezier de volgende keer weer he
=xxx= snoebel 2
en UUU beau en bena

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie