ex is nog een keer ontsnapt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 20:54

ja jullie lezen het gisteren had ik geschreven dat ie was ontsnapt hoorde ik dat ie vanacht weer was ontsnapt, hij zwierf over de weg toen hebben de mensen van die boederij jan gebeld (een kennis waar ik ook mag rijden) en die heeft hem gevangen en in zijn wei gezet. nu staat ie nog in zijn wei met als zijn vriendjes die eerst ook bij hem stonden hij heeft het erg naar zijn zin in die wei. gelukkig is er verder niks gebeurd zeg.. en zijn hoefjes zijn vandaag ook weer es gedaan!! Pling

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 21:04

jeetje alweer ontsnapt. het is een ware houdini

Gelukkig is alles weer goed gegaan. Niet zo fijn een paard dat steeds ontsnapt. Heeft ie het daar wel naar zijn zin?

Fijn dat de hoefjes zijn gedaan. Barley wordt eindelijk op dinsdag gedaan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 21:14

het stroom stond weer es niet aan, dit is de 2de keer. nu staat ie bij al zijn vriendjes en hij is er niet weg te slaan en oud knolletje RENT zelfs door de wei naar zijn vrienden het is een wonder. hij was vanavond te opgewonden beetje druk. maar dat gaat hopelijk wel open.
een nadeel is dat ik samen met iemand ex er uit moet halen omdat de poort een veer in zit en terug veert en anders moet ik em gaan halen en dan lopen die paarden eruit
(ingewikkeld he?) heeft et verder prima naar zijn zin maar de laatste dagen was ie eenzaam stond weer alleen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 22:05

Sjee, je was denk ik wel geschrokken he, hoor je opeens dat je exje op de weg rondhobbelt Kusje Scheve mond\ Hoe kan ex de weg eigenlijk opkomen?
Gr. PG


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RenateHidden en 113 bezoekers