Buitenrit afgelast.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Guinevere

Buitenrit afgelast.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 02:05

Eindelijk was het zo ver: onze buitenrit in de Appalachen. Vanochtend dus om 8 uur op en helemaal dik ingepakt naar Virginia vertrokken. Na 2 uur rijden waren we er eindelijk! Helaas was er geen mens (of zelfs paard) te bekennen. Na 10 minuten kwam er een vrouwtje aanlopen die vroeg of we voor de buitenrit waren gekomen.

Tja, ze hadden nog geprobeerd om ons te bereiken, maar de buitenrit ging niet door omdat het te koud was en er dus ijs op de paden lag. Nou fijn, daar zit je dan 2 uur voor in de auto! Boos! Dat er ijs lag wisten ze twee dagen geleden ook al, dus waarom ze het zo laat hebben afgeblazen is ons een raadsel ...

Voordat we weggingen vroegen ze nog of we de rit naar morgen wilden verplaatsen, maar dat hebben we maar niet gedaan, want dat ijs ligt er dan natuurlijk nog.

Apple
Moderator RT, TEN, DRS, AP, AR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:00

Dat is een mooie tegenvaller zeg Scheve mond.

Dan maar wachten tot het voorjaar Lachen.

Kevin: drs L1+9, spr B+2, SGW B+3, Endurance 197 ggk km's (eindstand), Kevin in Uddel
Daisy: drs L2+6, spr B+1, SGW B+1 Rondje door de Bollenstreek

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:28

Dat is balen!

Ik zie nu pas dat je in de VS zit.... lijkt me een super omgeving om te rijden (dus dubbel balen dat het niet doorging )!

Lachen

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:50

ik dacht ook al, waar heeft het hier gevroren dan?

Echt balen dat je daar dan zo lang voor in de auto zit, met een paard achter je aan.

Tweede Springen volwassenen Ermelo 2011

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 17:30

Miko"]
Ik zie nu pas dat je in de VS zit.... lijkt me een super omgeving om te rijden (dus dubbel balen dat het niet doorging)!
[/quote]Nou de omgeving is niet zo geweldig op dit moment. Het gras wordt hier 's winters een bruinachtige kleur en de meeste bomen zijn kaal. Maar ik had er erg zin in om in de bergen te rijden (waar ze The Blair Witch Project gefilmd hebben). Verdrietig

[quote="Carolien007"]
Echt balen dat je daar dan zo lang voor in de auto zit, met een paard achter je aan.
[/quote]
Sorry ik ben weer onduidelijk geweest. Bloos We hadden gelukkig geen paard bij ons.

[quote="Apple schreef:
Dan maar wachten tot het voorjaar.

Wachten tot het voorjaar? Zo lang kan ik niet wachten! Ik zoek gewoon iets dichter bij huis. Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie