weeer wedstrijd gehad!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ducky

weeer wedstrijd gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:54

ik stond vanmorgen vroeg op ,en deed gewon rijkleding aan en ging naar me pony toe. om te kijken of die nog wel mooi schoon was , had hem gister gewassen.
toen ik bij hem kwam was hij nog mooi schoon.!!gelukkig
eerst ging ik hem maar ff wat eten geven. nadat ik dat gedaan had , ging ik zijn stal en ging zijn manen borstelen , en invlechten.
toen ik dat klaar had moest ik me om gaan kleden omdat het al tijdt was om weg te gaan naar de wedstrijd.
toen ik me omgekleed had en in witte kleding naar me pony liep om hem op car te zetten , werdt hij helemaal vrolijk , dus deed ik de pony op car en we gingen op weg naar pesse de plek van de wedstrijd!!! Pling
na een half uur hebben gereden in de auto. kwamen we in pesse aan , eerst gingen we ff kijken hoe ver ze waren met de andere combinaties.!!
maar ze liepen goed op schema , dus ging ik mijn pony opzadelen. toen ik uiteindelijk in de inrijbak was , moesten er nog drie voor me , dus ging ik mijn pony maar goed inrijden. hij liep erg lekker. toen was ik aand e beurt. ik ging de ring in , en heb de proef gereden.was zelf erg tevreden toen de proef klaar was. hij deed het netjes. heb toen nog ff 10 min de pony uitgestapt. en toen op car gezet met zweetdeken op en wat lekkers gegeven.
toen we naar de kantine gingen , waren de punten al bekent. het bleek dat ik 160 punten had OK dan! *LOL* Pling vet cool. dus dat betekende dat ik 10 winstpunten heb. Pling OK dan! GA NU l2 STARTEN MET HEM . *LOL*

mijn geweldige TINKER duncan!!!!

greoetjes mij!!! Pling *LOL* OK dan! Pling

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:55

GEFELICITEERD!!

leuk voor je! zijn er foto's?

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

ducky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:59

nee zijn geen foto's jammer genoeg. xxxxxjes , weet je nog een adres waar ik gratis foto's mee kan uplouden?

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:43

Wat goed! Zo laat je maar weer zien dat tinkers best wat in huis hebben! Ga zo door

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie