ben zo trots op me ventje!!!!!!!SHADOW dus

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kido

ben zo trots op me ventje!!!!!!!SHADOW dus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 19:00

Aangezien ik zelf ziek ben(griep) moest ik een alternatief hebben voor shadow (de drie jarige die net onder het zadel is) en aangezien me mamsje afgelopen dinsdag door omstandigheden tijdens haar les iemand anders heeft laten rijden omdat zei ook niet lekker was ook gewoon les hoor(iemand die ervaring heeft met jonge paarden) hebben wij die persoon weer lief aangekeken of ze mijjn les wou rijden en dat wou ze ze wel want ze vind het een droppie.. Lovers
Hij was lekker fris en attent hij heeft super zijn best gedaan liep mooi ruim en ook al best veel aan het teugeltje Kwijl
binnen stelling pakt hij ook al redelijk op en de hele tijd knabbelen op het bitje
En recht gericht lopen doet hij al helemaal top
Was echt leuk om te zien hoe hij onder het zadel is echt een dressuur ding.
Wat een lekker ding en lopen dat hij kan echt gaaf wat een geluk dat dit ventje in ons leven is gekomen
Ik weet nu heel zeker dat ik en me moeder hier veel lol van gaan hebben
in de toekomst
Laatst bijgewerkt door Kido op 11-01-04 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:09

Wat leuk dat het bij haar ook goed gaat en dat ze dat wil doen Ook leuk dat je paardje alles zo goed oppakt Haha!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 19:18

Zij heeft er ook de eerste keer op gereden twee maanden geleden toen hij er net stond op proef
Dat was toen omdat hij er eigelijk voor een ander stond maar het klikt goed en we hebben alletwee al een tijd dezelfde instructrise vandaar
En aangezien ik al vijf dagen ziek ben en ook niet naar de knollies ga (dat is me nog nooit overkomen )en aangezien ik ook nog wel een paar dagen thuis zit echt balen!!!!!!!!
Gelukkig doet mijn mamie de knollies verder en mijn boodschappen doet (dank je wel mams)
Echt fijn zo n mama

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie