begin het paarden gebeuren beu te worden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 00:14

Ja idd ik ben zelf gewoon zin aan het maken. En heel veel afwissling. En iets minder vaak komen. Ene miekelover wij spreken natuurlijk een keertje af hey? als we tijd hebben. kuzz laura

Ijor

Berichten: 14
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:35

je moet maar zo denken de lente kriebels zitten te borrelen en de winter kriebels hebben geen zin meer.. Verder sterkte met alles

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 22:40

haha idd. Vandaag met dit goede weer en alles ging nog lekker ook krijg ik weer helemaal zin . Ik denk dat ik uit mijn dip ben hoor OK dan! . Voor de rest iedereen nog sterkte die er nog in zit. Ach gut

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:18

Hallow daar ! Ik heb juist hetzelfde probleem voorgehad!
Ik kon niets dan goed spreken over alle paardjes,en over de lessen,maar als m'n vader zei dat ik moest gaan rijden, was het met tegenzin ..
Soms ging ik gewoon helemaal niet !!
Ik snapte het echt niet ... ik, de paardenwereld beu????NIET MOGELIJK!
Maar ik wou toch niet stoppen met rijden ... dus wat deed ik?
Ik ben een tijdje met helemaal andere paardjes gaan rijden,
heb niet alleen hard gewerkt tijdens de lessen, maar grotendeels plezier gemaakt ... en zo kwam het paardengevoel helemaal terug!!
Dit is al wel lang geleden ,een leven zonder paarden kan ik me nu met moeite voorstellen, ik weet enkel dat het ROT zou zijn !!
Ik weet niet of het voor jouw mogelijk is om vrije lessen te nemen, of dat je zelf een paardje hebt, en als het niet zow is, regel dan wat met je lesgever/geefster !!

xxx