Suleika wordt verkocht :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:32

Wat jammer zeg! Ik vind het echt een ontzettend leuke pony en als er foto's stonden van jullie vond ik het ook altijd erg leuk om die te bekijken!

Erg veel sterkte en ik hoop voor je dat je deze maand nog even extra van haar kunt genieten!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 17:45

Aaah echt rot he!!! Hij verkoopt em idd omdat hij met Suleika niks meer kan zeg maar, die is al vrij hoog op wedstrijd gereden, hij kan geen veulens meer krijgen (hij dekt trouwens toch niet verder dus dat slaat nergens op), en Shakira kan hij nog iets van maken zeg maar, en ook belangrijk voor hem neem ik aan: hij beurt voor Suleika meer als voor Mareska of Shakira. Ik denk eik dat als Su weg is dat mareska zeker de volgende is, en daarna shakira... maarja dat duurt (HOOP IK) nog wel ff maar goed..
Vind het ook apart ja dat hij het niet gewoon (al veel eerder) tegen jou heeft gezegd, ik bedoel, ik snap wel dat dat moeilijk voor hem is, maar bv als hij het pas niet tege mij had gezegd, hallo dalijk kwam ze er een weekje vantevoren achter Scheve mond Echt vaag, maarja, dr is wel meer vaag Schijnheilig

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 17:48

En trouwens, vergeten te zegge, maar veel sterkte enzop, en haha als je een keer zin heb om te rijden mag je altijd mareska uit dr stal halen he Lachen maar dat spreekt voor zich of course.. T zal voor Su ook wel wennen zijn, voor het eerst niet meer bij dr kinderen..
Naja, nogmaals sterkte!!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 18:02

Dank je breg Lachen ja kun je nagaan hoe erg ik ervan schrok. Scheve mond
Idd esther je hebt helemaal gelijk wat betreft dat beuren van geld.
En ik ben echt blij dat jij het verteld had want anders had ik het inderdaad nog niet geweten! Ik ben er net nog geweest om de poezen te voeren, maar hij was niet thuis.
Thnx dak op mareska mag rijden aftoe Lachen
Ja harry zei ook nog toen ik op vakantie was geweest (niet afgelopen jaar, maar jaar ervoor). oh suleika heeft je echt gemist hij was ineens harstikke sloom enz op stal en in de wei.
dank je littel roossie. ik ga er deze maand gewoon extra veel heen. Tis alleen jammer dat 't nou zo'n slecht weer is anders had ik nog een paar lekkere lange buitenritten kunnen maken. Verdrietig

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:57

Dr komt vast wel nog een dag wanneer de zon schijnt, en je een keer vrij hebt van werk ofzo, dat je mooi met su naar het bos kan Lachen en ik neem aan dat hij niet meteen dezelfde dag verkocht is, kan best een tijd duren, maar toch het gevoel dan dat ie ieder moment weg kan gaan is ook niks eik Scheve mond

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 19:22

Mareska schreef:
Dr komt vast wel nog een dag wanneer de zon schijnt, en je een keer vrij hebt van werk ofzo, dat je mooi met su naar het bos kan Lachen


Ja dat hoop ik maar Lachen haha. Nog effe lekker van d'r genieten.

Citaat:
en ik neem aan dat hij niet meteen dezelfde dag verkocht is, kan best een tijd duren, maar toch het gevoel dan dat ie ieder moment weg kan gaan is ook niks eik Scheve mond

Nee dat denk ik ook niet. Voor hetzelfde geld duurt het enkele maanden, maar het kan ook een week duren. Maar het gevoel van een lege stal is gewoon raar.
[/quote]

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:25

hoezo kan su geen veulens meer krijgen?

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 10:23

Ze hadden een scan gemaakt geloof ik maar dat ging niet meer ofzo. Dit jaar was ze ook niet meer gedekt. Maar ik vind harry nou eigenlijk niet echt een persoon die hem om die reden weg zou doen. Net als wat Esther zegt hij beurt er idd een hoop geld voor meer als voor de andere 2.

En mir we gaan gewoon nog kei vaak naar het bos! en nog heel veel nieuwe angstaanvallen mee maken Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 17:35

haha okej is goed Haha!
ze kan geen kinderen meer krijgen omdat shakira denk ik veel te veel van d'r gevraagd had toen. Dat jaar erop wilde harry haar laten dekken maar dat gign niet meer (in totaal 4x dat jaar gedekt). Toen de baarmoeder schoon laten spoelen. Maar 't ging nie meer.