zo blij met mijn monster

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

zo blij met mijn monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 21:06

vandaag had ik weer priveles met quinto. door de kerstvakantie en andere dingen is het de afgelopen 5 weken niet door gegaan, maar vandaag dus wel weer.
in de afgelopen weken had ik ook vrij weinig met quinto gedaan, beetje buitenrijden enz. pas afgelopen woensdag een beetje serieus in de bak gereden. voor het eerst kwam hij echt naar beneden (was er nog niet echt mee bezig geweest). maar maar vandaag was helemaal super. hij kwam echt naar beneden, soms wel wat protesten, maar het ging (voor mijn gevoel Haha! ) super. mijn instructrice was ook erg tevreden.
na een slechte start in het begin van zijn leventje, en een lage verwachting van wat ie zou kunnen (ivm luchtpijp enz) vind ik dit echt geweldig. hij is nu 3,5 en ik doe nog steeds niet heel veel met hem. rij hem hoogstens 4x per week (meestal minder) een half uurtje/3 kwartier.
ik voelde me super toen ik vanmiddag na de les afstapte.
het mag dan maar een klein, modderig monstertje zijn, voor mij is ie geweldig.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 21:43

renate, wat fijn dat het zo goed gaat met "het niet meer zwarte"tinkertje.
kan me voortellen dat je heel erg blij bent dat hij dit soort dingen toch nog opppakt mat zijn geschiedenis is het toch maar afwachten.
hoe doet hij het overigens voor de kar?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 22:05

Ik had jou smile wel willen zien toen je van Quintje afstapte Haha! .
Heerlijk dat het zo goed ging, maar Quinto doet ook alles voor jou...dat is echt "jou" makkertje OK dan!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 10:55

Hey, top dat het zo goed gaat met jou en Quint! Geef hem maar maar een lekkere knuffel van mij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 bezoekers