even voorrijden

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-01 15:00

Ik was gisteren bij Toby, vroeg de eigenaresse of ik tijd had om even een paard voor te rijden. Er hadden net mensen gebeld. op zich wil ik dat best, maar deze ken ik helemaal niet. Ze is drie jaar, en pas 3 weken onder het zadel. Best wel even hopen dat ze niet vervelend zijn of zo. Nou ja, eerst los in de bak. Vloog hij ongeveer door de omheining. Hij sprong half door, en half over de planken. Gelukkig zijn ze van kunststof, en vallen ze gewoon tussen de palen uit als je er hard tegenaan komt. Daarna zadelen. Ze was erg onrustig, omdat haar vriendinnetje buiten stond. Toen longeren en erop. Dat ging gelukkig super. Ze is echt heel erg braaf en makkelijk te rijden, zeker voor zo'n jong dier. Maar ja, uiteindelijk was ik toch wel blij dat ik er weer naast stond. Je weet het toch maar nooit met zo'n jong paard, toch?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 16:24

Ik zou bij een hengstenhouderij gaan rijden en toen ik daar voor het eerst kwam, moest ik meteen een Anglo-arabische hengst voorrijden.
Dat was dus echt de vuurdoop! Een schitterend beest, maar errug fel. De mensen die kwamen kijken hebben hem wel gekocht en ik mocht rijden bij de hengstenhouderij. Door tijdgebrek heb ik het toen zelf maar afgezegd...

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 20:13

ow maar das wel weer gaaf om zoiets te mogen hoor!:)

soms is het beter om te zwijgen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie