Voor het eerst alleen buiten gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
e_horse

Berichten: 2907
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: Rustenburg

Voor het eerst alleen buiten gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 22:28

Vorige week vrijdag heb ik met mijn paardje voor het eerst een heel stuk buiten gereden. Ik heb hem al vanaf dat hij 7 maanden was en ben sinds april aan het (in-)rijden. Ik heb al heel veel met hem buiten er naast gelopen. Ik ben niet zo'n super held, dus ik was best trots!! Haha!
Vandaag heb ik ook weer een stukje gereden, want de bak was zo een en al plas Scheve mond. Het waaide wel hard, maar hij bleef cool.

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:01

Een mooie kroon op je werk dus. Er zullen waarschijnlijk nog vele uren volgen: geniet ervan!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:18

wel, daar kan ik alleen maar jaloers van zijn, want mijn paardje lukt het (voorlopig?) niet alleen....
veel rijplezier OK dan! !

MerelMaestro

Berichten: 68
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:20

veel plezier meid!

Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 13:05

Leuk joh! Dat voelt vast fantastisch!
Veel plezier met je paardje!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 14:23

Toen ik voor het eerst met mijn fjorden draak ging rijden hield me zus me nog vast toen (omdat het zo goed ging) besloten we om haar los te maken en ik zelf ging proberen. Mijn zus klikte haar los en ze begon te rennen ze stopte echt nei meer remme daar begreep ze werkelijk niks van.. Toen deed ik het op de fjorden methoden ik leunde naar voren en deed alsof ik iets te eten in mijn handen had en ...

mevrouw stond gelijk stil..

Ik had haar al vanaf dat ze in de buik nog was van haar moeder gekocht dus heb haar helemaal op gegroeit. Ze was zo gewend dat we altijd naast haar liepen, want we hebben wat met haar afgewandeld. Gek dingetje.

Heel veel succes met het rijden en plezier met je paardje.

Als je hem al zo lang hebt krijg je er zo'n goeie band mee van af jongs af aan..

e_horse

Berichten: 2907
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: Rustenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 16:31

Bedankt voor jullie leuke reacties! En natuurlijk zelf ook veel succes met buiten rijden. Ik hoop inderdaad op veeeeele buitenzwerfuren! Haha!