Klein groot en oud zijn natuurlijk meetbare begrippen dus die kan je wel vinden als je de moeite doet (lopen denk ik ook topics van al zijn die misschien wat ouder).
Of een paard apart of succesvol is ligt maar net aan je persoonlijke definitie. Succesvol shows geven, succesvol goede nakomelingen geven, mennen, dressuur, springen.. Apart als in met een "handicap" of raar kleurtje, allemaal heel persoonlijk dus bijna onmogelijk om de ...ste te vinden
Boetjewoor
Geplaatst: 14-11-15 19:29
Ik heb de ondeugendste!
mijntje92
Geplaatst: 14-11-15 19:30
Geryon schreef:
Ik heb de grootste mongool
Ik dacht dat ik die had
musiqolog
Geplaatst: 14-11-15 19:30
Ik denk dat TS vooral benieuwd is naar dingen die in cijfers kunnen worden uitgedrukt.
ik heb de domste (wondje hier wondje daar wondje overal ja, in een compleet domme paarden proef stal en padock) de meest verwarde (100% verkeers mak en dood braaf, maar soms ziet hij een hardloper en rend hij naar huis, als de da komt voor zn tanden 1200kg verdoving er in en hij weegt zelf 450kg) en de grootste bitch (denk je haar plezier te doen door dr op buitenrit mee te nemen ipv alleen thuis achter te blijven, gaat ze inneens midden op de weg stilstaan terwijl we aant galopperen zijn, en te zwijgen over die voernijd)