paard verhuurd en ziet er slecht uit wat te doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:14

Gelukkig! Nou maar hopen dat hij zich snel weer op z'n gemak gaat voelen.
En de volgende keer dit soort dingen beter regelen, he?

avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 17:20

een volgende keer komt er niet.
ik heb er in ieder geval van geleerd. hij blijft nu staan waar hij staat dat is 1 ding wat zeker is.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:43

Hoe is het verder afgelopen met die mensen daar dan? Hadden ze nog wat te melden tegen je vader toen je je paard meenam? Of hadden ze het liefst door de grond gezakt van schaamte?

avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 17:51

nou ze wouden nog geld hebben voor de hoefsmid maar daar kunnen ze natuurlijk wel naar fluiten.
en ze vonden dat hij er helemaal niet slecht uit zag maar dat het juist beter was geworden sinds zij hem hadden Boos! nou mooi niet dus.

nicoletje
Berichten: 48
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:22

ik zou hem ook gelijk weg halen als hij er echt zo slecht aan toe is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:25

Gelukkig!!!
Die staat weer veilig op stal.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:39

idd blij dat je m opgehaald heb, ik zat er toch wel mee!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:01

TOPTOPTOPTOPTOPTOP!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* OK dan!
helemaal gelijk dat ze naar dat geld kunnen fluiten, joh
en dan nog denken dattie er beter uitzag Boos! Boos! , het mag dan wel een draver zijn, maar die mogen egt niet te mager zijn!!!!!:n

HELEMAAL GEWELDIG DATTIE DAAR NU WEG IS JOH!!!!!+:)+ OK dan!

nou, nu goed verzorgen hoor, en de dierenarts bellen, en de hoefsmid!!

succes, Ilse

avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 15:29

ja ik ga hem nu knuffelen en lekker goed verwennen dat heeft hij wel verdiend Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:31

WAT zijn mensen soms toch onredelijk he, dat ze niet in staat zijn om te zien hoe ze een paard hebben verwaarsloosd en dan over geld beginnen te zeiken van de hoefsmid. Ongelofelijk gewoon.

Goed gehandeld! Wat vond je pa er eigenlijk van? was hij ook boos?

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:34

mooi dat hij weer op stal staat. Volgende keer gelijk weghalen hea.. of vaker gaan kijken!!

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:48

gelukkig maar meid!!
ik hoop dat de schade die hem toegebracht is ,alleen by het lichamelijke gebleven is...
enne inderdaad de volgende keer wat beter opletten en zeker zorgen dat je iets op papier hebt staan.
je bent er nu gelukkig goed vanaf gekomen...
moge dit een les voor je zijn geweest!!
veel succes verder met je paardje!!!

avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 17:58

WAT zijn mensen soms toch onredelijk he, dat ze niet in staat zijn om te zien hoe ze een paard hebben verwaarsloosd en dan over geld beginnen te zeiken van de hoefsmid. Ongelofelijk gewoon.

nou dat was nog iets leuks ze vonden he er nu zelfs beter uit zien dan toen ik hem heen gebracht had Verward
ik snap die mensen nie.

avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 18:35

ik zal deze week wel ff foto's van hem maken kunnen jullie ook een oordeel er over geven is dat een goed idee of niet?

Yavanna

Berichten: 2637
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:45

Heb net de topic gelezen, en gelukkig heb je hem daar weggehaald. Voor hetzelfde geld hadden ze er zelf al iets anders mee gedaan. Ik ben blij voor je dat het zo afgelopen is. En mocht je het nog eens gaan doen, stel dan een contract op.

avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 14:19

nou ik denk eigenlijk niet dat er een volgende keer komt hij blijft nu staan waar hij staat Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:42

avincav schreef:
ik zal deze week wel ff foto's van hem maken kunnen jullie ook een oordeel er over geven is dat een goed idee of niet?


Ja dat is leuk!

Ik blijf het nog altijd idioot vinden dat je ons om advies vroeg maar goed van je dat je je peerd nu veilig hebt staan... OK dan!

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:18

hallo
maar we weeten nou wel wat jou kant van het verhaal is maar hoe is de andere kant van het verhaal?Zag het daar wel zo slecht uit?of is het alleen je verbeelding?natuurlijk is het niet leuk als je ziet dat je paard er slecht aan toe zou zijn!!!

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:25

jojohorse en dootjuhh zijn zeer waarschijnlijk de huurders van het verwaarloosde paardje Tong uitsteken

Kan er nog een andere kant aan dit verhaal zitten dan?
Lijkt me een duidelijke zaak Clown

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:30

Bericht van dootjuuh verwijderd.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:54

Ben dan toch wel nieuwsgierig wat de andere kant van het verhaal zou moeten zijn. Daarom jammer dat het bericht van dootjuuh is verwijderd, maar dat zal wel een goede reden hebben.
Ik hoop dat je paardje binnenkort weer in een goede conditie verkeerd, dit soort dingen maakt je weer scherp. Ik zou zelf mijn paard nooit uitlenen aan iemand anders, en jij denk ik nu ook nooit meer.
Toch weer een ervaring rijker...

dootjuuhJarig

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:56

ik heb een mail terug gekregen op mijn reactie het was echter niet kwaad bedoelt maar ik mag wel mijn mening er over geven en ikmag zeker alleen maar positieve dingen zeggen jah hallo dat slaat nergens op ik vind dat zei haar paard niet had moeten verhuren en ze geen enkel bewijs heeft over hoe haar paard er nu uit ziet ik zou dan ook echter foto's willen voor ze er verder over kan discuseren dat is mijn mening en jullie kunnne me ook geen ongelijk geven ze had haar paard niet moeten verhuren gewoon bij je houden ik heb echter een andere kant van het verhaal gehioord dat als die mensen (wie het paard zogenaamd)slecht is verzorgt) dat paard niet hadden opgenomen bij hun thuis dat het echter verkocht werd ze mag dus wel dankbaar zijn en zoals ik al eerder zei kom met foto's van je paard

dootjuuhJarig

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:59

een heel goed idee dat je ene foto maakt van je paard juist dan kan ik echter mn exuses aan bieden voor mijn ongeoorloofd gedrag

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:01

dootjuuh schreef:
ik heb een mail terug gekregen op mijn reactie het was echter niet kwaad bedoelt maar ik mag wel mijn mening er over geven en ikmag zeker alleen maar positieve dingen zeggen jah hallo dat slaat nergens op ik vind dat zei haar paard niet had moeten verhuren en ze geen enkel bewijs heeft over hoe haar paard er nu uit ziet ik zou dan ook echter foto's willen voor ze er verder over kan discuseren dat is mijn mening en jullie kunnne me ook geen ongelijk geven ze had haar paard niet moeten verhuren gewoon bij je houden ik heb echter een andere kant van het verhaal gehioord dat als die mensen (wie het paard zogenaamd)slecht is verzorgt) dat paard niet hadden opgenomen bij hun thuis dat het echter verkocht werd ze mag dus wel dankbaar zijn en zoals ik al eerder zei kom met foto's van je paard


Ha Dootjuh aan het woord, ik was al benieuwd naar jouw kant van het verhaal.
Toch denk ik dat een paard nooit maar dan ook nooit slecht verzorgd mag worden. Boos!
Misschien is het zo dat het paard anders verkocht zou worden, is dat erg, lang niet zo erg dan een paard wat verwaarloosd wordt.
En geluk bij een ongeluk is nu dat de eigenaar zich realiseerd dat ze toch veel om dit paard geeft, tenminste dat begrijp ik uit haar berichten. Lachen

dootjuuhJarig

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:02

en nee ben geen huurder van het paard ik geef er alleen ene mening op net als jullie et is natuurlijk nooit leuk dat je paard mishandelt word wat nog uit de foto's moet blijken dat is gewoon zo je moet mensen wel kunnne vertrouwen OK dan!