paard verhuurd en ziet er slecht uit wat te doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:02

Aan de ene kant snap ik Dootjuuh ook wel weer...Misschien zit er een pennymeisje achter de pc en verzint zuigt ze dit verhaal uit haar duim...Mogen we foto's? (en nou niet komen met: Ja sorry mijn camera is stuk Knipoog )

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:04

ze kan om haar paard geven dat snap ik iedereen met een eiegn paard houdt van haar of zijn paard neem ik aan en die mag in geen elk opzicht mishandelt worden en ik betijfel het gewoon als het wel aar is en dat blijkt uit de foto's leg ik mij compleet neer maar nu blijf ik bij mij mening dat mag toch

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:05

rodeogirl zo denk ik er ook over

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:05

Ja een pennymeisje achter de computer, zou die zo´n verhaal verzinnen. Het kan maar denk ik niet.
Pennymeisjes schrijven toch alleen over getemde hengsten en grand prix wedstrijden met een shetlander...

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:06

ze noemt maar een voorbeeld over dat het kan niet dat het zo is Haha!

dootjuuh

Berichten: 497
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:15

na mensne ik ga mn eigen paarden doen ik ben niet gek om die te verhuren en al helemaal niet zonder contract maar jah veel succes met je paard en alle andere leden hier ook Haha! en vergeet niet foto's te maken Cheese!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:00

Coby schreef:
Ja een pennymeisje achter de computer, zou die zo´n verhaal verzinnen. Het kan maar denk ik niet.
Pennymeisjes schrijven toch alleen over getemde hengsten en grand prix wedstrijden met een shetlander...


Misschien ook over paarden die mishandelt worden zodat iedereen medelijden krijgt of om aandacht?

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 19:48

heee rodeo girl je hebt gelijk.ik denk dat zij zoon meisje is die zelf geen aandacht krijgt.en het maar zo probeert.ik ken haar niet,maar het zou kunnen.als ik nog geen foto's heb gezien geloof ik er nog niets van

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:41

jojohorse schreef:
heee rodeo girl je hebt gelijk.ik denk dat zij zoon meisje is die zelf geen aandacht krijgt.en het maar zo probeert.ik ken haar niet,maar het zou kunnen.als ik nog geen foto's heb gezien geloof ik er nog niets van


Ik weet het niet hoor...Het KAN zo zijn maar ik weet het echt niet...Foto's!