express of niet express?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cwessielover
Berichten: 66
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: rotterdam

express of niet express?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 21:09

Ik ging vandaag buiten rijden, en het was redelijk weer het was gewoon droog. Maar weslie die wilden nergens heen ging een beetje lopen bokken en stijgeren als ik een kant op wou. Hij is op die plaats wel vaker geweest en hij had er nooit problemen mee, soms was die wel eens opstandig ,maar even doorzetten en hij ging gewoon. De laatste tijd blijft hij doorgaan totdat het echt gevaarlijk wordt(bijv. achteruit op de straat lopen een auto kan ons zou aanrijden en dat soort dingen), dan moet ik wel afstappen en hem naar voren halen. Wat zou ik hier aan kunnen doen?

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:22

hajhaj, hij krigjt gewoon veel ste veel praatjes, hij wilt juist dat je der afstapt,en hem laat winnen, je kan hem ook omdraaien, en dan achterwaarts laten lopen,

wat je ook ken doen is gewoon ffe wat strenger ana pakken, de zweep der bij!
paar tikkies(klinkt zielig is ut niej)
dan luistert ie wel hor

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:28

Altijd blijven zitten......... je hebt nou eenmaal veel meer te vertellen als je erop zit........ zweepje erbij en gewoon doorrijden.....

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 08:09

asjoe4ever schreef:
hajhaj, hij krigjt gewoon veel ste veel praatjes, hij wilt juist dat je der afstapt,en hem laat winnen, je kan hem ook omdraaien, en dan achterwaarts laten lopen,

wat je ook ken doen is gewoon ffe wat strenger ana pakken, de zweep der bij!
paar tikkies(klinkt zielig is ut niej)
dan luistert ie wel hor


zou je een beetje normaal nederlands willen typen??

en dan over Cwessielover, zelf heel rustig blijven en met je zweepje erbj doorrijden, eignelijk het zelfde als wat gijsenkim zegt