Heike, paardje bij ons op de manege heeft hetzelfde als Juli

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-01 19:50

Ik twijfelde even of je het wel zou willen horen maar toen ik verhuisde naar deze manege was er een paardje ziek. En ze vertelden wat er aan de hand was en dat klonk hetzelfde als bij Julius. Ik vertelde hen toen het verhaal van Julius.
Vandaag hebben ze haar in laten slapen. Lekkende hartkleppen, vocht achter haar longen en in haar maag. Zo moe dat ze niet meer wilde staan.
Ik vind het wel opvallend dat dit nu twee x gebeurd bij paarden die je kent.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-01 22:45

nou weetje dat is de laatste tijd zó vaak.. dat er iets zeldzaams gebeurt en vlak erna gebeurt er weer zoiets.... heel maf... ikkom dat zo vaak tegen de laatste tijd..
dit is natuurlijk echt heel erg.. laten we hopen dat alle artsen enzo hier enorm veel van leren en dat het 'nooit' meer voor hoeft te komen

yorica

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-01 00:12

klinkt inderdaad als hetzelfde. Alleen aan Julius was niet echt veel te zien. Zondag had ie nog gewoon gespeeld op de wei.

Maandag middag werd ie pas voor het eerst heel moe. Ik denk dat het hem toen echt te veel werd. Al die artsen die steeds maar bij hem kwamen. Misschien dat het daardoor sneller kwam. Maar zo is het het beste geweest.

Tja ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee dat merk ik na vandaag weer. Toen vroeg iemand naar hem. merk dat ik het nog lang niet verwerkt heb. Zie bericht 'verdrietig'