Publiciteitsstunt Land van Ooit eindigt in het ziekenhuis

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 16:30

(BIT) -
Negen paarden van het Land van Ooit zouden als afsluiting van het seizoen een zwempartij houden in de Nieuwkuijkse Wiel. De paarden draafden in colonne door de plas, maar plotseling struikelde er één en dook met ruiter en al onder water. Wat begon als publiciteitsstunt voor het land van Ooit, eindigde in een aflevering van ER, op de EHBO-afdeling van het ziekenhuis.
Na de val kwamen paard en ruiter al snel weer boven. Het paard ging ervandoor, samen met een Shire hengst Monarch die in middels zijn ruiter eraf gegooid had. De paarden laten zich vrij snel vangen. De natte stuntruiter wordt afgevoerd naar de EHBO-afdeling van het Bossche Carolusziekenhuis. Het letsel bleek mee te vallen. Een bloedneus, blauw oog en een gekneusde schouder.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:32

jee ik heb het op tc gezien. het ging er wel lomp aan toe. paardjes bokken enzo.

Gelukkig is het goed afgelopen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 08:10

Ach man die lui zijn niet wijs. Ik ben in die bloedhitte een keer heengeweest: die riddershows waarbij die paarden onder al die gewaden moeten lopen ging gewoon door! Dat vond ik echt zwaar dierenbeulerij!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie