Als Bambie op het ijs....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Als Bambie op het ijs....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 15:20

Vanmorgen waren we zo dom om te denken dat het wel meeviel met de gladheid. Verward We waren nog op het parkeerterrein en moesten uitwijken voor een auto. De vriendin die hem momenteel rijdt liep met hem aan de hand en omdat ik mijn dochtertje vasthield bleef ik staan.
Van een paar meter afstand zag ik dat alle vier zijn benen uit elkaar schoven.
Ik geloof niet dat ik ooit van mijn leven zoiets engs heb gezien... althans niet zoiets engs dat mijn paard overkwam.
Staat er iemand op dat moment te gillen dat dit geen verstandige actie is...
Kun je voorstellen wat er dan op dat moment door je heen gaat?
Okay...geef toe...was erg onverstandig... maar ik stond machteloos aan de grond genageld... En kon op dat moment wel even mijn frustratie kwijt..aiaiai... Schijnheilig Heb dus nu wel ruzie met diegene maarrrr....
mijn paard kon zich nog net op de been houden en staat nu weer veilig op stal. En dat is toch het allerbelangrijkste! Phoe.... Bloos


Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:28

Waah wat een schrik!
Bleef je paard rustig?
Waarom hield die auto geen rekening met jullie?


Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 15:37

Het enige waar mijn paard zich op dat moment nog mee bezig hield was om te blijven staan..haha!!!
Ik denk dat die automobilist ook de gladheid zwaar onderschatte...want het was verder echt niet zo glad.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 16:14

ik was ook zo dom.. maar gelukkig gleed hij een beetje weg Lachen maar is er niets van binne gebroken?? zn liezen ofzow..?? dat komt vaak voor als een paard met 4 benen gestrekt gaat ... toch Schijnheilig

:+:

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:22

zooo, ja das schrikken! vorig jaa met de pony van een vriendin gehad, was eigenlijk nergens glad maar op een plek wel, echt helemaal met die benen gleed hij zo, kon gelukkig nog wel blijven staan, dan schrik je je echt!

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:23

Oei, dat is schrikken zeg! En idd: wat moet je in godsnaam doen op zo'n moment... Verward Gelukkig is het allemaal goed afgelopen...

Lachen

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 21:26

We zullen het zien Schetrullez! Denk dat hij er niks aan over gehouden heeft omdat hij zich net op tijd weer kon redden. Ikzelf daarentegen heb een halve hartverzakking....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, JorineV, Kimmie235, LesleyAnne, Melzazu, MirjamRobin, MissWeenie, OmgiliBot, pluklief, Thami en 114 bezoekers