Pony Verhuizen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MirZam

Pony Verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 11:45

Hoi allemaal...

Zoals enkele van jullie misschien wel weten heb ik mijn dressuurtopper te koop staan.. aangezien de handel en de markt op het moment niet echt goed is.. hebben we hulp gevraagd aan een bekende in de handel.. Een oude vreind van men vader die nu een manege heeft in oosteind..
Die wilde ons wel helpen.. alleen hij vond het erg onhandig als hij iedere keer als hij mensen kreeg die naar een aantal paarden kwamen kijken naar mijn staal moets dat een kilometer of 5 verderop is..
Dus hij kwam met het idee om haar naar zijn manege te verhuizen zodat ze makkelijker gezine kan worden..
Gemengde gevoelens natuurlijk nu..
Aan de ene kant wle leuk.. maar daar rijden wanneer ik wil zijn twee binnenbakken en mooie stallen..
Maar het idee dat ze daarheen gaat en nooit meer bij mij trug komt..

Aan de ene kant hoop ik dat het snel gaat met de verkoop, hoewel ik wel weet dat eht afscheid verschrikkelijk veel pijn gaat doen!!!

Ik ga haar missen dat weet ik zeker!! Ook al heb ik nu een andere bijrijdpaardje gevonden.. en heb ik een shet om voor te zorgen..
Geen pony zal mijn lieve eigen Nonny ooit kunnen evenaren..

Ben blij dat ik dankzij haar ruiter en haarzelf toch dit succes heb mogen meemaken!! (Hij heeft haar in 3 jar tijd van B naar Z2 met 8 wp gereden)
Ben ik Wouter stiekem best wel dankbaar voor..

Nonny & Dana <3
www.vlcs.com

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:40

heej mir...
jah wat moet je doen..moeilijk he...alleen wel poedersuiker..want wouter zou toch nonny nog rijden..maarja..idd wat johan zegt..daar zien ze nonny wel sneller..ennuhh...op de manege is eruug duur hoor !!

Trotse mama van Julian 15-01-2011 <3 En Nina 06-07-2014 <3

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 17:33

Ja idd...
Maar wouter blijft haar ook rijden hoor.. das geen probleem..
Wel elkker binnen rijden daar!!

Haha!

Nonny & Dana <3
www.vlcs.com

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie