Alles ging goed vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Alles ging goed vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 16:12

Na alle rottopics( keelontsteking, kruis bij stal, wegscheurende auto's, etc.) weer een vrolijk topic Haha!

Ik ben al een tijdje bezig met Vd,( zo'n 4 maanden met voetje en buigen Bloos ) en het lukte maar niet.

Meestal deed ik het voor of in de stal.
Ontzettend dom, en op aandringen van bokkers wou ik het vanochtend in de paddock oefenen.
Ik was lekker vroeg op stal, omdat ik op een dressuurstal sta waar mensen nogal raar en neerbuigend tegen dit soort dingen aankijken Stoom uit je oren

Nu weet ik wel dat ik me van dit soort dingen niks moet aantrekken, maar ik oefen niet lekker met mijn paardje als ik weet dat er allemaal mensen over je praten en naar je kijken.

Daarom was ik er lekker vroeg vandaag(8.30) en had ik de paddock lekker voor mij alleen Schijnheilig
Toen ik een buiging vroeg zag ik dat het Jack niet zoveel intereseerde, en dacht:" laat ik spelenderwijs hem een beetje kennis maken met het compliment"
Dus ik geef het commando,leg mijn hand op zijn rechterbeen om hem op te pakken, en hij gaat ineens in een perfect compliment
Ik helemaal blij, allemaal brokjes gegeven etc. Haha!
Daarna vroeg ik het nog een keer, en weer deed hij het OK dan!
Ik had alleen niet door dat er een paar meisjes naar me zaten te kijken. En toen ik ze in de gaten had verwachtte ik weer rotopmerkingen.
Maar iedereen vond het ontzettend leuk, en vol bewondering dat ik met dat soort dingen bezig was.

Daarna een half uur gereden, zonder ervandoor gaan(zijn favoriete hobby) en alles braaf uitvoeren.

Ik ben nog nooit met zo'n brede smile op mijn gezicht naar huis gegaan Haha! Haha!

Hebben jullie nou ook vaak/wel eens zo'n dag waarbij je je een wandelende smilie voelt omdat er niks misgaat Haha!

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:50

OK dan! Goed joh!
Je moet je echt niks van ze aantrekken, gewoon je eigen ding doen jij geeft hun toch ook geen commentaar?
Maar voor de leuke reacties is het natuurlijk wel geweldig Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:35

Goed zeg dat het zo goed gaat, en wat die negatieve reacties betreft, ik kan me heel goed voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt als ze staan te kijken etc.. Maar ik zou toch proberen me er niet te veel van aan te trekken, jij geeft hen toch ook geen commentaar ?