Bleh... wat een poedersuikerles!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Bleh... wat een poedersuikerles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 22:20

Vandaag weer manegeles gehad. Ik moest op Maestro rijden. Nou is die over het algemeen wel rustig met rijden, maar vandaag... Alle paarden waren verschrikkelijk fris (nou is dat niet zo vreemd...), ze zagen overal spoken enzo... Pfff, vermoeiend!

Ze waren zelfs vanmorgen nog intensief bereden, en losgelaten in de bak. Waar ze de energie vandaan halen Verward .....

Maar in ieder geval, ben er twee keer van door gevlogen. Echt keihard, het was gewoon eng Scheve mond ... Ben er niet afgevallen. Wonder, wonder...

Ben ook nog tegen mijn been getrapt door een ander paard wat voor mij reed. Ik wou afwenden, nou daar had Maestro dus GEEN zin in, gaat dat stomme beest lopen kleven.. En ja hoor, toen kreeg ik dus een trap. Gelukkig niets gebroken, alleen wel een blauw plek. De instructrice ook direct vragen; Niets gebroken? Dat viel dus mee.

Maar ik was er wel helemaal van af. Het liefst stap ik dan af en ga ik weg. Ben toch doorgegaan, want dat is wel beter anders durf ik er nooit weer op Bloos ... Ben niet zo'n dappere ruiter...

Godzijdank dat ik dit bijna nooit op Amethyst heb...

Nou ja, volgende week wordt denk ik wel weer een leuke les. Dan mak ik op een van de Fjorden rijden die daar staan. Dat leek me wel leuk. Fjordjes zijn stoer !!