vandaag maar eens een sprongetje gewaagd

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Manon

vandaag maar eens een sprongetje gewaagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 18:17

Vanmiddag werd ik opgebeld dat m'n dressuurles niet doorging, dus besloot maar eens te gaan springen.
De vorige keer dat ik ging springen met Sef heb ik al in de paal gehangen, dus ik was weer op het ergste voorbereid Cool

Gelukkig viel het erg mee. Ik ben begonnen op 50 cm, steeds wat verhoogd en toen kwam ik uiteindelijk op de 90 cm uit, B-parcoursmaat voor een E-pony.
Het ging eigenlijk best goed, Sevin was heel braaf Ach gut .

Ik had helemaal de smaak te pakken,d us uiteindelijk nog een paar keer 1.05m gesprongen, maar 1.10m vond Sef toch echt te hoog. Hij werd moe en weigerde. Ploink, de hele hindernis om *LOL* . Ik heb hem toen nog een keer over een sprongetje van 80cm heen gestuurd en toen fijn uitgestapt! Lachen

Morgen ga ik kijken of ik eens een klein parcoursje kan opzetten. Lijkt me toch wel leuk. Dan ik ga samen met Ashley (boytjeh op bokt) en haar pony springen!

groetjes manon

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:01

jah, das wel leuk als je pony goed springt (vooral als je de vorige x in de paal hing Haha!)

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:09

goed gedaan hoor Haha! , veel plezier en succes als juh parocutjes spring morgen hihi

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie