Voor het eerst sinds een jaar weer zandruiter!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Voor het eerst sinds een jaar weer zandruiter!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 17:19

Hoi hoi

nou ik was weer een keer zandruiter hoor, tja t hoort dr bij maar ik vond dit wel heel erg gemeen Tong uitsteken

Dancer was vrijdag en zaterdag al supergek, alleen maar bokken en doen (bleef toen echt wel zitten hoor, als een baksteen Schijnheilig )
Zaterdag zo lomp gedaan dat ze kreupel liep. Dus ik afgezadeld, gekoeld en spul erop gesmeerd (Spiergrei ofzo)

Gister ff uit de stal gehaald, dr been nagevoeld en een stukje gestapt en ze was niet meer kreupel. Toch nog laten staan, voor de zekerheid nog een keer gekoeld en weer dat spul erop.

Vandaag besloten ff een klein stukje naar buiten te gaan omdat de bak bezet was. Ik rustig stappen en dat ging goed. Op het zandpad ook geen probleem, maar zo in 1 keer was het gebeurd. En Dancer is wel eens jolig, maar nooit gemeen...

Tot vandaag dus. Ze heeft gewoon net zo lang gebokt, gesprongen en gesteigerd tot ik eraf lag. De reden weet ik wel, ze wilde gewoon niet van huis af. Aangezien ik niet zomaar toegeef ... tjah dan krijg je een eigenwijze rondspringende Dancer en dat is niet zo grappig.

Uiteindelijk stuiterde ik er dan toch af, na voor mijn gevoel wel 5 minuten (gezien de sporen in het akkerland (want daar was ik inmiddels beland) waren het er geen 5, maar wel meerdere Tong uitsteken)

Gewoon weer erop geklommen (door het akkerland viel ik erg zacht en ik heb dus ook nergens last van) en haar ff goed aangepakt. Geen gekkigheid meer verder, maar wel een pony die niet meer onder controle te houden was. Gezien het feit dat ik na 5 minuten toch maar weer naar huis ging (moest om een bepaalde tijd thuis zijn) ben ik maar afgestapt want ik kon haar niet meer houden. Ik ben niet bang, toen ook niet, maar ik heb wel de weg in mijn achterhoofd waarlangs ik eerst nog moet voor ik weer op stal ben. Hier rijden nog wel eens tractoren en vrachtwagens, en veiligheid gaat toch voor.

Morgen gewoon naar les met mn rodeopony, maar wel eerst longeren want de terugweg (laatste stuk iig) was ze zelfs aan de hand niet meer te houden, bokken, rennen en mij meesleuren. Gelukkig had ik nog een zweep die ik voor haar hoofd hield, dan blijft ze meestal wat rustiger (anders was ze waarschijnlijk alleen thuis gekomen Haha!)

Verder heb ik geluk dat niemand het gezien heeft, dus dat kost me geen gebak Tong uitsteken Cool Haha! Schijnheilig

En toch maar gauw een martingaaltje kopen, kan ze iig niet meer haar hoofd zo de lucht in gooien!

Stoute Dancer dus, maar het hoort er bij he!


Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:22

Wat een stoute pony heb jij zeg! Tong uitsteken
Shanna de zandruiter Haha!

    If you can dream it, you can do it ...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:23

*auch*
zacht akkerland, maar kan me niet voorstellen dat je trots geen zeer deed Lachen

Ze klinkt alsof ze een vervelende knol nadeed... maar misschien had ze gewoon teveel energie?

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:23

haha zandruiter Tong uitsteken
stomme ponny Knipoog

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 17:23

fJoRdAhLuVeR schreef:
Wat een stoute pony heb jij zeg! Tong uitsteken
Shanna de zandruiter :D



als het bij deze ene keer blijft heb ik geen bijnaam nodig toch?? Tong uitsteken

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:24

Ahhh shan! Wel goed hoor dat je bent blijven zitten! Hopen dat het de volgende keer beter gaat Haha!

:brr:

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:30

stout paardje Tong uitsteken
volgende keer hopen dat ie zich wel goed gedraagd

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 21:40

lisan_toska schreef:
stout paardje Tong uitsteken
volgende keer hopen dat ie zich wel goed gedraagd



dat betwijfel ik Scheve mond ze is buiten altijd wel fris, maar dit sloeg toch alles

tis nu een paar uur later, maar dat akkerland was idd erg zacht, want ik voel nix geen spieren Haha! das nog eens fijn eraf vallen zeg Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:47

whahahahha shanna is gaan vliegen Tong uitsteken
LOL Tong uitsteken
*lacht niet, is doodserieus enzo Tong uitsteken*

ornata
Berichten: 14
Geregistreerd: 28-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:25

Daar kan ik ook van meepraten hoor,m'n haflinger hangt het behoorlijk uit.Iedereen mag er op behalve ik met het gevolg dat ik de laatste tijd geen ruiter meer ben maar professioneel zandduiker.Elke keer dat ik wil opstijgen begint hij te bokken en dan zit ik nog niet in het zadel zover raak ik nog niet.Maar nu ben ik het beu hij gaat weg.

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 22:53

ornata schreef:
Daar kan ik ook van meepraten hoor,m'n haflinger hangt het behoorlijk uit.Iedereen mag er op behalve ik met het gevolg dat ik de laatste tijd geen ruiter meer ben maar professioneel zandduiker.Elke keer dat ik wil opstijgen begint hij te bokken en dan zit ik nog niet in het zadel zover raak ik nog niet.Maar nu ben ik het beu hij gaat weg. :n



he, das jammer dat het zo af moet lopen.. rot voor je! Ach gut


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LuckySeven en 121 bezoekers