Fantastische rit, maar BOEM, daar lag ik...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bramblerose

Fantastische rit, maar BOEM, daar lag ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 21:29

Ik heb Verona (van Stal 't Reelaer) nu drie maanden. Daarvoor kende ik haar al, omdat ik haar zelf beleerd heb, maar pas sinds drie maanden is ze echt van mij. Ik leef dus nog elke dag op een roze wolk, ook al kan ze af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan halen *LOL* !!

Afgelopen zaterdag was het heerlijk weer en ik besloot een buitenrit te maken. Het was de beste buitenrit die ik tot nu toe in mijn eentje met Verona heb gemaakt. Ze liep heerlijk en schrok eindelijk eens niet zo vaak (normaal spookt het echt in het bos). Toen we bijna thuis waren, schrok ze ineens en sprong heftig en onverwachts naar rechts. Ikw ilde net weer recht gaan zitten, toen mevrouw weer schrok en nu haaks naar links sprong. BOEM daar lag ik. Het was volgens mij de eerste keer in jaren dat ik er gewoon om kon lachen. Verona schrok, maar bleef staan. Ik had gelukkig ook nog een teugel vast. Ik vertelde haar dat ze gelijk had, het was immers alweer 2 jaar geleden, dus het was weer eens tijd...

Voor de eerste keer in mijn leven stapte ik zonder shaking knees op en draafde vrolijk verder. Heerlijk gevoel. Zo kom je erachter dat vallen niet altijd eng of pijnlijk hoeft te zijn en dat heb je als ruiter af en toe even nodig! Dus ik ben niet van de roze wolk gevallen! Ze is nog steeds mijn schatje!!! Haha! Knipoog OK dan! Pling

Hou van je paard, dan houdt ie ook van jou!
Paard aan huis, wat een luxe!!!
As finishing touch, God created the Dutch! :D

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:45

hahah gelukkig kun je erom lachen en ocharme, het meissie is er nog zelf van geschrokken, gelukkig heb je niks!!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie