Ik wil nooit meer merrie's hebben....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:25

hee dat denk ik ook altijd als dolly weer eens van die buien heeft... nu is ze drachtig en heeft de een redelijk gematigd humeur, maar daarvoor... ze was altijd precies om de 3 weken hengstig, en dan bedacht ze ineens dat ze 400 kg woog en dus een stuk sterker was dan ik. en om de 3 maanden (ook daar kon je je klokje op gelijk zetten bijna), stopte ze met alles wat ze kon (maar voornamelijk d'r spins), en vertikte ze het gewoon. dan na een weekje deed ze het weer en kon ik opnieuw beginnen, ze werd steeds beter en beter, en na 3 maanden was het weer over...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:34

xKatleentjex schreef:
"Een merrie leer je iets, en drie dagen later is ze het vergeten!"


Volgens mij is het meer van

"Jéééézus man, wil je dan nou alwéééér zien? Dat hèb ik pas toch al gedaan? Nou, je kan helemaal de bout hachelen hoor, 'k heb er nu echt geen zin in, vergeet het maar!"

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:42

Wij hebben alleen maar merries en helemaal geen problemen ermee.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:08

Katja schreef:
Ik ben ook geen merrie fan.
Je hebt groot gelijk. Knipoog


Goh, ik ken er toevallig eentje die daaraan heeft meegehoplen. Schijnheilig

Toen ik een paard ging kopen, had ik nooit gedacht met een merrie thuis te komen. Had bijna een hengstje op stal staan.
Hoewel ik mijn merrie af en toe achter het behang kan plakken, vind ik haar ook wel heel erg lief. Lovers
Laten we zeggen dat veel merrie's wat meer karakter tonen als sommige ruinen, in de ruimste zin van het woord.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:43

Suzan"]
[quote="Katja schreef:
Ik ben ook geen merrie fan.
Je hebt groot gelijk. Knipoog


Goh, ik ken er toevallig eentje die daaraan heeft meegehoplen. Schijnheilig
[/quote]


Idd. Elke ochtend als ik onder de douche vandaan kom en in de spiegel kijk weet ik weer waarom ik geen merries wil.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:33

ik heb ook een merrie..shet dan..maar die is zo braaf als wat...zelfs als de andere merrie van de wei gaat reageerd ze niet..terwijl die merrie alles bij elkaar schreeuwt als de mijne weg is..

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:28

Ik ken dit helemaal want wij hebben 5 merries van verschillende rassen en leeftijden het zijn en blijven een stelletje miepen ik denk dat iedereen hier wel last van heeft maar ik zou ze ook niet willen missen onze 3 jarige shettiemerrie heeft zelfs de 8 jarige shettiehengst helemaal onder kontrole wel bij deze iedereen veel sterkte Haha!