eindelijk: het veulen is er!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:24

Gefeliciteert OK dan!

Komen er ook leuke fototjes

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 18:47

nou ik ging zaterdag stappen en kwam pas om half 9 's morgens thuis. toen ik net 2 min in mijn bedje lag werd ik gebeld door iemand van stal dat mijn veulen er was. Hij stond, liep en dronk toen al en was helemaal droog. Dus waarschijnlijk begin van de nacht ofzo geboren. Ik heb wel erg weinig geslapen gisteren, hihi...

Het veulentje gaat waarschijnlijk Yaro heten, maar ik ben er nog niet 100% over uit. De foto's zijn woensdag klaar en dan zet ik ze wel in ITP.

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:41

Gefeliciteerd, dit is toch echt een kadootje! Veel geluk met merrie en veulen!

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:01

Wat leuk, een veulen! Gefeliciteerd!! Ik vind Yaro wel een leuke naam (lastige letter, de Y... )!

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 12:22

Nou het veulentje is vandaag voor het eerst naar buiten geweest. Hij gaat nu 2 keer op een dag even naar buiten om te kunnen wennen aan de temperatuur (best koud 2 graden...) Alleen mijn shet stond buiten en ik dacht nou dat zal wel goed gaan, hij is vrij makkelijk met veulens. Hij vond het zo geweldig dat ie het veulen een beetje inpikte, en het veulen vond zijn vachtje wat warmer dan dat van zijn moeder. Maar goed na 10 minuutjes was ze het echt zat en kreeg ie een paar trappen en ging het veulen weer bij mama drinken.
Hij heeft nog niet echt gespeeld of gerend buiten, hij stond alleen maar met grote ogen om zich heen te staren Bloos Vanmiddag weer eventjes naar buiten, maar ik denk dat ik die eigenwijze shet van mij maar eventjes binnen zet dan Haha!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:50

Ha ha ha wat leuk!!
Hoop dat het snel weer wat warmer gaat worden
kan hij lekker buiten spelen Knipoog
Heel veel geluk en gezondheid voor je veulen en eh hou ons maar op de hoogte altijd leuk OK dan!