bakregels

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zesiram

bakregels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 16:06

Op zondagmiddag komen bij ons altijd twee meisjes de binnenbak gebruiken. Hartstikke gezellig meestal, maar één van die meiden zat vandaag echt te slapen...
Ze rijdt western, en Maywood vindt het altijd nogal apart, al die rare bewegingen, dus het is al extra opletten geblazen. Maar als je dan nog bijna omvergelopen wordt, omdat ze zonder om te kijken keihard achteruit loopt, of ineens gaat spinnen, terwijl je op enkele meters afstand halthoud, wordt het wel erg gevaarlijk.
Het begon al toen ze binnenkwam, ze ging haar paard eerst longeren. Het is bij ons een regel dat je niet meer mag longeren als er meer dan twee mensen aan het rijden zijn. we waren met zijn drieën aan het rijden, maar ik zei niks, want ik weet zelf hoe erg het is als je je paard voor het rijden moet longeren en je krijgt de kans niet. Maar zij nam dus niet een klein stukje bak om te longeren, ze gebruikte gewoon de helft; longeerlijn op zijn allerlangst en ook nog zelf meelopen. Dat paard zwaaide aan alle kanten uit en ik durfde zelfs langs de bakwand eigenlijk niet meer op die helft te komen..
Dus werd er wat van gezegd. Maar toen ze erop klom werd het niet veel beter. Ze reed mij bijna twee keer omver omdat ze zomaar opzij ging, en ik zat bijna achter op d'r kont omdat ze uit volle galop halthield zonder even te kijken of er iemand last van had..grrr.
Volgende keer stap ik wel een paar uurtjes eerder uit bed, want zo kom ik dus echt niet aan rijden toe.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:23

Ja das vervelend, maar ik had er toch echt wat van gezget.. zo ben ik dan ook wel, laat haar maar paar uurtjes eerder uit bed komen!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:26

Bah... misschien kun je haar uitleggen dat doordat haar manier van rijden nogal verschilt van de jouwe het lastig voor jou is om geconcentreerd te rijden? Ze moet idd ook gewoon rekening met je houden, zo gaat dat als je met elkaar in een bak rijdt!

Lachen

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:28

Erg vervelend, misschien is het idd wel wat beter om er over te praten enzo.

Amanda
Hoofd Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:51

Heel irritant. Ik denk dat er gewoon goede afspraken over gemaakt moeten worden. En duidelijk, zodat iedereen weet waar-ie aan toe is.

≈≈≈ ...paarden zijn de spiegel van onze ziel... ≈≈≈
★ Jim ★ L4+15

Hoe komt het dan toch dat ik zo'n eigenwijs stuk vreten heb? :')
Bijrijdster gezocht: http://www.bokt.nl/markt/ad/422314/bijr ... -haflinger

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie