Gisteren kwam de eigenaar kijken met de familie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 11:34

En dat zou ik weten ook...
POEHPOEH Haha!

Ik sta Bucephala net een halstertje om te doen, en de eigenaar komt binnen, maar niet alleen...
Hele stoet achter hem aan! haha
Ik sta echt zo te kijken van: WOH Haha!
Maar ze kwamen even op kraambezoek, mijn lieve boesje bekijken!
Ik sta Charmotte te poetsen in de stal, maar die hele familie komt dus binnen en motje schiet er gauw vandoor met haar oortjes in h'r nek, die houdt niet zo van teveel mensen....
Maar Bucephala vondt al die aandacht natuurlijk fantastisch!

Ik Charmotje weer gevangen en de eigenaar vroeg of ik Charmotte even wou showen. Ik zeg: Hoe?
Eigenaar: Even zonder zadel en hoofdstel op Charmotte galopperen. Dus ik hele link: Ja hoor Haha!

Dus ik spring erop en geef been.....
Hmmm geen reactie natuurlijK! Gaaaap
Dus de eigenaar zou wel even helpen....
Komt ie aanrennen dus Charmotte eerst draven samen met Boesje, dus eigenaar nog meer opjagen....
En ja hoor daar ging ze!
Nog best rustig, en Boesje ook helemaal mee galopperen, en eigenaar nog meer opjagen.... Zat ik bijna in rengalop!!!!! HELPPPPP
Was natuurlijk nog geen rengalop maar het was wel ERRUG hard! Frusty
Dus ik zit daar zo, helemaal manen vast want verder had ik natuurlijk niets haha
En de eigenaar nog meer opjagen en Motje crossen joh, en dan van die scherpe bochten!
Dus ik lag er bijna naast voor die hele familie *LOL* LOL maar bleef gelukkig nog zitten.
Toen Motje weer beetje rustig gekregen, en toen ging Boesje tegen Motje opstijgeren heel hoog Cool
Hele familie lachen joh, dus Motje gaat weer crossen! Toen ging ze in stap en ben ik er gauw vanaf gesprongen Haha! hihi toch nog overleefd!

Toen nog met zadel en hoofdstel gereden, in het begin was ze nog erg opgefokt maar dat was al snel weer weg hoor! Gaaaap
Aan de teugel ging ze ook niet echt makkelijk.... }>

Daarna haar hele staart uitgeborstelt, ziet er nu weer prachtig uit! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, GrapeshotBot, IASCrawler, Kirrr en 108 bezoekers