Ik heb een maffe Haf

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nouvel

Berichten: 28566
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:39

Hahaha,
leuk he, kun je zien dat het uiteindelijk toch echte buitendieren zijn!
En dat je haar vast een plezier hebt gedaan door haar die vakantie te geven, ze kiest er zelf voor om lekker buiten te staan!

Enne, als jullie er toch van houden om andere omgevingen te verkennen...
kom je van de zomer gezellig een keer een paar daagjes deze kant op om van het strand te genieten met Kim??

Kunnen we haar gelijk een keertje bewonderen!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:16

Volgens mij sporen die haflingers niet helemaal Haha!
Die van mij heeft een gloeiende hekel aan regen al helemaal tijdens een buitenrit,maar als ie in zijn buitenbox staat zie je steevast zijn hoofd buitenboord hangen,of het nu regent,hagelt of sneeuwt Verward Haha!
Het ziet er wel grappig uit trouwens zijn hele lijf lekker droog behalve zijn hoofd,net een verzopen katje.
Maare Maarten heb je ook foto's van Kim?

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:03

Tut-tut Maarten toch.... Idie maf??? Cool

Idie is niet maf, Idie heeft gewoon een andere visie op dergelijke dingen... Waarom zou je met je kop in de regen lopen als het ook met je kont kan??? Schijnheilig

Jaha... Da's gewoon een heel andere redenering, niks mafs aan te ontdekken... *LOL* Haha!

Miran

Berichten: 4456
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:56

Ik zie die van mij nog staan, met regendeken op onder de enige boom die langs de wei stond, in een flinke zomerbui. De twee Arabiertjes stonden wel heel stoer in de regen... Voordeel was wel dat ik een compleet droog paard op kan zadelen.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 22:16

AMSAMSAMS schreef:
Tut-tut Maarten toch.... Idie maf??? Cool

Idie is niet maf, Idie heeft gewoon een andere visie op dergelijke dingen... Waarom zou je met je kop in de regen lopen als het ook met je kont kan??? Schijnheilig

Jaha... Da's gewoon een heel andere redenering, niks mafs aan te ontdekken... *LOL* Haha!


*laat zich niet betuttelen* Tong uitsteken

Elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen Knipoog Tong uitsteken Ach... laten we het er maar op houden dat onze beide paarden gewoon intelligent zijn. Haha! Maf is zo'n maf woord *LOL* Er zal vast wel een logische verklaring voor zijn waarom jouw paard met zijn kont in de regen loopt en die van mij in de regen buitenstaat terwijl ze gewoon binnen kan staan als ze dat zou willen.

Tja... foto's van mijn Haf. Daar had laatst iemand anders het ook al over Schijnheilig Ik zal komende week (misschien morgen al) even een foto-sessie gaan maken van Kim. Ik moet ook hoognodig mijn profiel weer eens bij gaan werken met beeldmateriaal Haha!

Machie

Berichten: 16013
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:23

mooi toch?
Ik heb trouwens een maffe NRPS. Hij gedraagt zich net zo Haha!
Baloe staat ik graag in de regen buiten! Heeft trouwens net zo'n vachtje *LOL*

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:45

haflingers zijn coooooool en lieffffff
zo dat moest