Wat een vervelend ventje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Wat een vervelend ventje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 19:24

Vansinds ik een nieuwe vriend heb doet mijn ex heel vervelend, mij opbellen in het midden van de nacht en zeggen dat hij zich gaat ophangen enz. Nu belde hij mij deze nacht (om half vier) dat hij zin in seks had en of ik met hem niet nog 1 keer wou vrijen. Natuurlijk wou ik dat niet en ik scheepte hem af, hij wou me er zelfs geld voor geven, precies alsof ik een prutsmuts ben. Nu deze middag belde hij opnieuw om te zeggen dat als ik hem geen seks gaf dat hij dan alle spullen die ik van hem gekregen had voor mijn paard zou komen terug halen. Natuurlijk wou ik geen seks met hem en nu is hij: halsters, longeersingel, bijzetteugels, kalkoenen, mijn zweetdeken komen weghalen. Ik heb er echt bij staan wenen, nu moet ik al die dingen opnieuw gaan kopen, en ik heb pas een dressuurzadel gekocht en heb nu echt geen geld meer teveel. En dan nog te denken dat ik dat zweetdeken had gekregen omdat hij van mij een ander gekregen had dat niet gescheurd was. Ik heb het deken opnieuw gemaakt en zelf gaan gebruiken en nu komt hij het allemaal weghalen, kan er echt opnieuw beginnen bij te wenen.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Ann

Berichten: 13224
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:33

Dit is toch te gek voor woorden, hij kan niet zomaar alle gegeven spullen ophalen, bel hem op dat hij alles terug moet brengen en anders aangifte doen van diefstal bij de politie, wat een naar ventje Boos!

Heb je niet iemand die je kan helpen bij het weer terughalen van de spullen?

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:33

Nou ja zeg wat een eikel. Boos!
Belt ie je op je mobiele?zou ik dus voortaan niet meer opnemen,die jongen is gestoord wat denkt ie wel niet? Verward
Laatst bijgewerkt door minkieboy op 26-12-03 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:36

Wat een halve gare *PIEP* is die vent zeg!!!

Eens gegeven, blijft gegeven. Sjongejonge, dus als hij sex wil, en jij geeft hem dat niet, probeert hij je zo te chanteren? Ik zou mijn spulletjes terug gaan halen, hem de waarheid eens goed vertellen en dan nooit meer te telefoon opnemen als hij je mobiel belt.... Wat een #@&$*@)@*^@&&*^!()() Boos!

Toos paardloos

Larysse

Berichten: 322
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:38

BAH...waar slaat dit op ???
Zorg dat je er niet alleen voor staat...
Vertel het aan iemand die je goed vertrouwt en inderdaad,
neem je mobiel niet meer op !
STERKTE

Doe Maar Normaal Dan Doe Je Al Gek Genoeg !!!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:39

Verward....vreemd mannetje, maar hij rijd ook paard?? Want wat moet hij anders met al dat spul!?....Tjah, zou of maar eens een grondig gesprek met 'm gaan houden en anders aangifte doen (hij heeft geen officieel recht op die spullen)!!

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:43

Zijn telefoonnummer blokkeren in je gsm (dan merk je zelfs niet meer dat hij je probeert te bellen), schouders ophalen en doen alsof hij lucht is! De dingen die je opnoemt zijn niet zo heel erg duur (je moet niet in 1 keer 5 halsters kopen hé, eentje is genoeg Knipoog) dus financieel is het niet echt een ramp, en het is toch weer een link minder met je ex. Dat is zijn bedoeling volgens mij, je ermee kwetsen... en dat is hij - als ik dit zo lees - niet waard!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:46

Jawoor wat een klootzak zeg!!

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

FuNcKyLaDy
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:48

zjow die gozer moet nodig een leven gaan zoeken oliebol zeg..echt zielig

Tong uitsteken16-*Smolarek*-16:P

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 21:46

Aaai Lientje wat erg voor je wat een kl*** die kerel! Maar laat je niet doen he. Als ik spullen teveel had mocht je ze zo komen halen maar behalve een gewone koordsingel heb ik niks teveel. Ik vind het zo erg voor je dat hij je toch gewoon met rust laat. Ik hoop dat hij je nu met rust zal laten zodat je met je nieuwe vriend een toffe toekomst tegemoet kan gaan. Sterkte en suc6!

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:39

Als ik jou was zou ik met een vriendin of meerderen alles gaan terug halen wat hij van je heeft afgepakt, en hem dan eens goed vertellen dat dit niet kan en dat je dit niet pikt van hem! en dan direct naar huis gaan en je niet laten overhalen, of tegenhouden door hem als je daar bent (moet je wel plotseling doen) En natuurlijk aangifte doen als dat niet lukt.

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:40

Wat een #$^& eikel zeg! Wie denkt ie wel niet wie die is! Wat een griezel, ik zou idd mijn mobiel niet meer opnemen! En heb ook es even flink de waarheid zeggen! Zorg dan dat je niet alleen bent! Wat een vieze vent, maar hij is gewoon heel erg zielig! Maar heel erg veel sterkte!

(L) a n d r e w (L)

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:18

wat een eikel van een kerel is dat, meid, je hoeft niet alles onder je neus te laten weghalen hoor maar ook ik zou doen alsof ie lucht was en doen alsof ie geneens meer bestaat, hij zou van mijn die spullen kunnen houden aangezien je zei dat ze eigenlijk van hem wren en hij zou er kunnen in stikken, kom op zeg, seks voor een paar spullen, wat denkt ie wel niet van je? Boos!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Dreamy

Berichten: 24062
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:23

Eng ventje..

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:49

wat stom van hem zeg!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:37

Wat een hufter!!!
Denkt ie dat je hem nu wel sex geeft ofzo?? Stoom uit je oren
Ga die spullen terug halen of doe aangifte dat hij je wil dwingen sex te hebben wat een klootzak Stoom uit je oren

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:50

Dit slaat echt nergens op zeg! Dat kan hij toch niet maken Boos!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:05

Wat zegt je nieuwe vriend daar nu van? Idd of met een paar man de spullen weer ophalen. En anders alle banden met hem breken. Dus geen mailtjes/sms'jes/telefoontjes en dergelijke. Blijft ie het proberen: aangifte doen!
Zo een is gewoon ziek! Laat ie naar de prutsmutsen gaan als ie zijn geld wil uitgeven!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 17:54

Quinzy schreef:
Aaai Lientje wat erg voor je wat een kl*** die kerel! Maar laat je niet doen he. Als ik spullen teveel had mocht je ze zo komen halen maar behalve een gewone koordsingel heb ik niks teveel. Ik vind het zo erg voor je dat hij je toch gewoon met rust laat. Ik hoop dat hij je nu met rust zal laten zodat je met je nieuwe vriend een toffe toekomst tegemoet kan gaan. Sterkte en suc6!



ik heb ook goed nieuws Kalinka, raad is wie hier vandaag met een slinternieuw zweetdeken en schroeven aan de deur stond! Jaja Carl (mijn nieuwe vriend), wat lief van hem he! Hij is een echte schat.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:32

Aaaahhh! Wat lief van hem. Hij vroeg me gisteren op msn al wat zo een deken koste dus ik wist het wel Haha! Was het de goede maat? Want daar waren we nog niet uit.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:06

Dat jij er bij gaat staan te huilen zeg. Zo had ik me toch echt niet laten kennen. Jij komt wel weer aan nieuwe spullen, en hij zit nu met spullen waar hij niets mee kan.

gelukkig heb je nu een lieve vriend. Ik ben benieuwd of je ex het hierbij laat, of dat hij je nog verder zal lastig vallen.

De hond is de betere mens

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:04

Welke maat heb je anders nodig van de spullen? Wie weet heeft een bokker ze niet over of zo? Verder hem gewoon melden dat hij naar de prutsmutsen kan gaan met z'n centen, dat ie daar een "prof-job" kan krijgen Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:09

wat een idi**t is dat zeg !
hij mag die spullen, die hij jou gegeven heeft, niet zomaar terug nemen, hij heeft ze je immers gegeven, je kan aangifte doen bij de politie, ten 1e over die spullen en ten 2e over zijn ontzettend belachelijke gedrag !

veel succes, en zoals hierboven geschreven, vermeld ff de maat spullen die je moet hebben, vast iemand die nog iets voor je heeft !

-

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:43

Jeetje, dat is inderdaad een vervelend ventje. Maar, je hebt tenminste niet zijn zin gegeven.Ik kan niet geloven dat hij geld wilt gaan geven aan jou om seks te hebben. Gewoon lekker negeren hoor!!!En je spulletjes, die kun je altijd vervangen met tijd.

Hang in there!!!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 21:31

Ik heb er ook niet bij staan wenen toen hij daar was, dat gunde ik hem gewoon niet. Hij zei nog zo heel heimelijk dat ik de spullen kon overkopen als ik wou, ik zei tegen hem, steek ze voor mij part in je kont. Ik was gewoon razend kwaad.
Mijn papa heeft hem gisteren opgebeld en gezecht dat als hij me nog 1 keer lastig valt dat hij dan naar de politie gaat.
Ik heb niks meer gehoord vansinds.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, Carolina87, Change3x, criollo_yess, Fly_high, laura22, nafkedemi en 28 bezoekers