dit moet ik kwijt!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:42

ja het kan allemaal, misschien is het toch wel echt waar dus ik probeer zoveel mogelijk terughoudend te zijn met mijn twijfels... (komt er dus op neer dat ik niet in haar gezicht wil zeggen dat ik het eerlijk gezegt bullshit vind Bloos want als het echt waar is dan zal ik de topicstarter niet willen kwetsen met mijn twijfels...

Maar nu zie ik nog iets, Ze was zes toen ze de pony kreeg en dus ongeveer zeven toen hij doodging, lijkt me behoorlijk knap om op 7jarige leeftijd de NK te winnen... Scheve mond De meeste 7-jarigen die ik ken zijn nauwelijks in staat een pony over een enkel kruisje te rijden... Scheve mond

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:46

Mocht het waar zijn dan kun je de maandagziekte niet aan de vorige eigenaar verwijten, je had haar al een jaar dus mocht ze er al last van hebben gehad bij de vorige eigenaar dan was je dat toch al eerder te weten gekomen ?

Maandagziekte/tying up heeft naar mijn weten ook niets te maken met kraakbeen maar met spierverzuring...
Op je 7e een NK is idd knap maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen Knipoog Haha!

Vaag verhaal maar als het waar is dan wens ik je sterkte toe...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 02:24

Ze is 13, kwam een post van haar tegen in een topic waarin ze vertelde dat ze 10 gaatjes had en nu een tongpiericng wil, maar nog maar 13 is.

maargoed, maandagziekte kan je idd de vorige eigenaar niet verwijten, en geen kraakbeenb, dat klinkt als artrose ofzo? iig door slijtage kan kraakbeen weggaan, ik heb dat in mn knieën, en mn vader heeft dat ook(ook oa door medicijnen ivm hemofilie, maar die kan moeilijk lopen en heeft ook in zn ellebogen haast geen kraakbeen meer)

en kunstbenen?dat zal de DA wel als grapje ofzo hebben gezegd van nou ja er is niets meer aan te doen, behalve dan als ze kunstbenen zou krijgen ofzoiets>?weet maar nooit wat sommige DA's voor 'grapjes' maken

maargoed, een NK rijden, tsja dat is zelf mij gelukt, dus ze zal wel aan de rayons hebben meegedaan, toen aan de NCB kampioenschappen en daarna aan de NKB kampioenschappen, dat kan opzich wel

maargoed, blijft een raar verhaal, maar het is natuurlijk altijd verschrikkelijk als je je paard moet laten inslapen!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:03

Renske20 schreef:
Ze is 13, kwam een post van haar tegen in een topic waarin ze vertelde dat ze 10 gaatjes had en nu een tongpiericng wil, maar nog maar 13 is.

maargoed, maandagziekte kan je idd de vorige eigenaar niet verwijten, en geen kraakbeenb, dat klinkt als artrose ofzo? iig door slijtage kan kraakbeen weggaan, ik heb dat in mn knieën, en mn vader heeft dat ook(ook oa door medicijnen ivm hemofilie, maar die kan moeilijk lopen en heeft ook in zn ellebogen haast geen kraakbeen meer)

en kunstbenen?dat zal de DA wel als grapje ofzo hebben gezegd van nou ja er is niets meer aan te doen, behalve dan als ze kunstbenen zou krijgen ofzoiets>?weet maar nooit wat sommige DA's voor 'grapjes' maken

maargoed, een NK rijden, tsja dat is zelf mij gelukt, dus ze zal wel aan de rayons hebben meegedaan, toen aan de NCB kampioenschappen en daarna aan de NKB kampioenschappen, dat kan opzich wel

maargoed, blijft een raar verhaal, maar het is natuurlijk altijd verschrikkelijk als je je paard moet laten inslapen!


ja deze theorie begrijp ik wel
Maar dan is dat NK wel geen 1.30 geweest.. aangezien b-pony's op Z-niveau lager springen. Maar dan kan daar zijn dat ze misschien bedoelt dat ze thuis zo hoog kon springen met die pony ofzo...

iig nog veel sterkte meid als het allemaal klopt, maar hier kon de vorige eigenaar echt niets aan doen, dus moest het enige troost zijn je bent echt niet bedrogen geweest met zo een pony Ach gut

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:40

Heb je misschien een foto van je pony?

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:43

eh ja
wat een verhaal
het klinkt mij een beetje als een broodje aap in de oren
maar het zou toch vervelend zijn als het echt was inderdaad
maar 4 kunstbenen.....
en geen kraakbeen meer van de ene op de andere dag
(wist zowieso niet dat dat kon verdwijnen maar goed)
hmmmm Verward

eh mischien moet hier maar een slotje op ofzo
want dit is niet bevordelijk voor de aardige reacties ben ik bang
sorry Ach gut