springen,ikke???

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

casanova

springen,ikke???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 22:40

nou ben ik echt zo'n Schijnheilig DRESSUURMIEP maar vandaag had ik met een vriendin eens afgesproken om te gaan springen.

we hadden de bak van de pensionstal heerlijk alleen want iedereen zat natuurlijk al bij oma voor kerst aan tafel.

nu heb ik met mijn haflinger MAX niet vaak gesprongen,dit was de derde keer.mijn vriendin RAMONA rijdt op mijn andere pony ,een newforest x hackney IGOR,en igor is heel ervaren in springen.

we hadden een laag kruisje gemaakt en een hogere an de andere kant van de bak.

MAX was ontzettend wakker en na wat uitschieters opzij hebben we veel gesprongen,zelfs de steil van 70? cm kwamen we overheen.al laatste de lage nog gesprongen als ''beloning'' en lekker uitgestapt en op stal gezet.

IGOR springt alles wat je maar voor hem zet dus met hem gingen we door.
uiteindelijk heeft hij ruim een meter gesprongen met ramona.

ook ik ben op IGOR nog gegaan om die hoge steil nog te springen en ik moet eerlijk toegeven dat ramona hem er veel netter overheen gekregen heeft dan ik.(en dat noemt zichzelf een instructise Haha! ,maar ik rijdt hem ook nooit).

daarna hebben we nog de hele blubs lekker losgegooid.

ZENA,CASANOVA,ROMEO,IGOR EN MAX stonden eigenlijk alleen maar over de bakrand te gluren omdat ze binnen de penen al hoorde die ramona in hun voerbakken had gedaan...

nadat ze allemaal weer in hun stal stonden schoon van het zand en weer met deken op kreeg ik weer het gevoel van de gelukkigste PAARDENEIGENAAR van de wereld!!!!!!!

want ik had een finaciele dip gehad omdat het met ZENA heel anders loopt dan wat de bedoeling was,maar mijn oma heeft kerstgeld gestuurd waardoor het nu verleden tijd is...

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:33

Zeg, mag ik jou oma eens lenen? Lekker he, als het zo rustig is op stal. Ik was er tweede kerstdag om acht uur s'ochtends (had familieverplichtingen) en heb heerlijk in mijn eentje daar rondgelopen.

Toscana (Uniform) 21-6-2000 * 22-3-2005,Vienna (Casco) 09-5-2002
Esmeralda 15-04-2009 * 14-12-2015, mis je....
[VN] Esmeralda en Eclipse; Boktveulens 2009

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:39

zo'm oma wil ik idd ook wel!!!!!!!!!!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 18:39

mmmmmmmmm,zalig he'?

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie